Mitä tekisitte tänään, jos olette yksin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos yksin, niin eka siivoaisin ja järkkäisin muuten paikkoja, kävisin kaupassa ja söisin, lepäisin, yrittäisin pientä liikuntaa ulkona, lepäisin ja olisin vaan.. Ehkä pitkästyessäni, jos niin sattuisi käymään, lähtisin jonkun luokse tai käymään jossain..
Vähintään nauttisin tuosta auringosta ja ulkoilusta. Vaikka kirjan lukemista nurtsilla..

Ensin mie lähtisin kaupoille, tarviin nimittäin uudet housut. Sitten tulisin kotiin ja siivoisin koko talon. Sen jälkeen lenkille ja suihkuun, illalla sitten kattosin leffan tai jotain muuta hyvää ohjelmaa tv:stä.

Mä saan olla yksin tänään iltapäivästä huomiseen myöhäisiltaan (ehkä puoleenyön saakka) ja mulla on ihan selvät sävelet mitä tulen tekemään: teen pizzaa ja hyvän salaatin, nautin ne kokiksen kanssa. Varaan illaksi karkkia ja ehkä jotain sellaista jätskiä jota en ole aijemmin maistanut. Tämän yltiöpäisen mässäämisen lisäksi katson telkkarista ohjelman, pari, olen netissä, ehkä hiukkasen meseilen tai chattaan. Luen lehtiä (joita on kerääntynyt iso pino) ja kirjoitan hyvälle ystävälleni kirjeen. Pienet päiväunet myös ehkä jossain välissä. Siivouksen jätän huomiseen.

Yhteistyössä