Mitä tekisitte sijassani??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hmmm"

Vieras
Vävy ei halua olla meidän kanssa tekemisissä ainakaan tänä vuonna,kun oli loppukesällä riitoja. itse olen jo sopinut osaltani ja hän kuulemma ei ole vihainen,mutta nyt mietinkin,että ostanko joululahjaa vai en? Mitä tekisistte sijassani? Tytär on käynyt täällä ilman miestään aj tulee käymään ennen joulua ilman miestään,jolloin annan loput lahjat.

No jos vävyllä oli hyvä syy suuttua (vaikka pitkittäminen ei nyt kovin fiksua oliskaan) niin hyvän tahdon eleenä ostaisin lahjan kuitenkin. Kertoo siitä että sinä et kanna kaunaa ja olet valmis sopimaan. Mutta sen pidemmälle ei sitten tarvitse enää mennä jos oikutteluaan vielä pitkään jatkaa.

Riita ei edes liittynyt häneen,mutta hän itse osallistui lopulta siihen. Juu en ajatellutkaan muuta "vaivaa" nähdä enempää hänen eteensä. Onko teillä ollut vastaavanlaista tilannetta?

mä riitannuin kaverini kanssa, joululahja on jo oottanut kuukauden, ja annan sen hänelle oli asiat sovittu tai ei. kellekkään muulle sitä en voi antaa, ja itselläni sillä ei ole käyttöä.

Yhteistyössä