S
surullinen
Vieras
Minulla ja mummollani on aina ollut hyvät välit. Mummoni on joskus soitellut joka päivä, kysellyt kuulumisia jne....MUTTA entäs kun sai kuulla että odotan lasta? Mummoni ei ole sanonut ei siis puhunut kanssani raskaudestani mitään. Ollut kuin mitään ei olisi tapahtunut?! Hän lopetti yhteydenpidon kokonaan kun kuuli että vauva on tulossa....:/ siis todellakin tämä loukkaa ja ärsyttää....olen yrittänyt pitää häneen yhteyttä, mutta kerrankin soitin monen kuukauden jälkeen niin hänellä oli kiire katsoa kauniita ja rohkeita ja sanoi että soittaa mutta sitä soittoa ei ole tullut taas moneen kuukauteen. Muistaakseni yhden tekstiviestin on lähettänyt mutta ei mitään vauvasta kyselly:/ Laskettuun aikaani on nyt pari kuukautta ja mietinkin siis mitä tää homma on? Meidän välit katkesi siis.....mummoko ei enää kuulu elämääni? En kyllä haluakaan jos hän jatkaa tuota....
En haluaisi kutsua häntä ristiäisiinkään koska ei hän ole tehnyt mitään, ollut kiinnostunut vauvasta, tukenut jne...
Olen vain niin surullinen! Ajattelin kirjoittaa hänelle kirjeen, ehkä vähän vihaisen? Mitä teen?