Mitä tekisitte minun tilanteessani, raskausmyrkytysepäilyksiä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 37
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 37

Vieras
Eli aloin tuossa epäilemään että voisikohan olla kyse mahdollisesta raskausmyrkytyksestä, tosin lievästä sellaisesta, kun kasvot on vähäsen turvonneet (ei ole olleet ennen) ja on valkuaista pissassa sekä päänsärkyä on jonkin verran. Niin ja onhan verenpainekin ollut koholla jo pitemmän aikaa... Mutta nyt minut herätti kasvoturvotus ja valkuainen. Mitä tehdä, soittaako synnärille vai antaako olla huomiseen tai kenties tiistaihin asti kun sitten voi soittaa jo neuvolaankin... Mitä itse tekisit?

Mulla viides synnytys käynnistettiin myrkytyksen vuoksi rv 35+3.Ollut 5 raskautta ja 4 myrkytystä.Viimesimmässä tuli neurologisia oireita yllättäen aivoihin( muitakin oireita oli ) ja mun terveyteni vuoksi lääkärit eivät uskaltaneet antaa raskauden jatkua pidempään.Tyttö on nyt 9kk:ta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:
Mulla viides synnytys käynnistettiin myrkytyksen vuoksi rv 35+3.Ollut 5 raskautta ja 4 myrkytystä.Viimesimmässä tuli neurologisia oireita yllättäen aivoihin( muitakin oireita oli ) ja mun terveyteni vuoksi lääkärit eivät uskaltaneet antaa raskauden jatkua pidempään.Tyttö on nyt 9kk:ta.

Onko sulla ollu missä vaiheessa todettuja myrkytyksia? Itellä mietityttää uusikohan toi??

No... jos mä vielä odottelen iltaan tai huomiseen ja testaan valkuaisen sitten vielä uudelleen. Jos tilanne pahenee niin sitten lähden synnärille näyttäytymään. Ei huvittais lähteä nyt sinne kun on tullut käytyä jo muutaman kerran siellä "turhaan" (toisissa asioissa). Vaikea tietää mitä pitäis tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:

Onko sulla ollu missä vaiheessa todettuja myrkytyksia? Itellä mietityttää uusikohan toi??

Yleensä rv 28-30 jälkeen on alkaneet verenpaineet nousta, turvotusta yms

Yhteistyössä