Mitä tekisitte jos tietäisitte pettämisestä (ette osapuolena)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä tekisitte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä tekisitte

Vieras
Mitä tekisitte, jos tietäisitte että henkilö X työpaikallanne pettää säännöllisesti vaimoaan useiden eri naisten kanssa, sekä työpaikalla että sen ulkopuolella? Säännöllisellä tarkoitan sekä toistuvia yksittäisiä juttuja sekä vakituisia suhteita.

Tunnen puolison ulkonäöltä ja hyvänpäiväntuttuna, käy lasten kanssa joskus työpaikalla kääntymässä. Joka ainoa ihminen työpaikalla tietää asiasta. On jopa ohjeistanut työkavereita miten vastata jos puolison kanssa tulee puhetta vaikka työmatkoista. (tästä tiedän ettei kyseessä ole avoin suhde tms.)

Minusta tuo on jotenkin niin kammottavaa. Toisaalta ei pidä puuttua toisten asioihin, toisaalta tekee pahaa katsoa vierestä kun toista pidetään pellenä.

Mitä tekisitte? Kuvio pyörinyt jo vuosia. Pienet lapset.

En varmaan mitään. Jos mun mies tekis noin, toivoisin, että joku laittais mulle vaikka anonyymin viestin, että tietäisin itse alkaa tarkkailla, että onko ilmoittaja oikeassa vai joku sekopää.

Toisaalta tuo on jo niin törkeää, jos on oikein ohjeistettu työkamuja ym. et voi olla et tekisin jotain.

Tässäkin on hyvä miettiä,että aatelkaapa omalle kohalle!
Tuollainen liitto ei palvele kuin sikamaista,moraalitonta miestä ja tasan ansaitsee
kaiken paskan mitä vaan voi saada.
Vaimo ansaitsee totuuden vaikka se varmasti paljon sattuukin.

ei pidä sekaantua toisten asioihin
Onko se sekaantumista jos sanon rouvalle miten mies on minun käskenyt sanoa, vai onko se sekaantumista jos kerron miten asia on ja missään työmatkalla ei tällä kertaa olla?

Mua puistattaa ajatella että mua itseäni nöyryytettäisiin noin kymmenien ihmisten edessä. Mutta tiedän että on näitä "ei kuulu sulle" -ihmisiä... Itse haluaisin tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja ketjun alkuperäinen;27521390:
Onko se sekaantumista jos sanon rouvalle miten mies on minun käskenyt sanoa, vai onko se sekaantumista jos kerron miten asia on ja missään työmatkalla ei tällä kertaa olla?

kumpikin on sekaantumista, neutraalia olisi tekeytyä tietämättömäksi

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Haluaisitko tietää itse jos puolisosi pettäisi sinua? Jos itse vierailisit tuolla työpaikalla ja puolisosi työtoverit naureskelisivat selkäsi takana, että onpa siinä tyhmä ja sokea ihminen kun ei tajua puolisonsa elävän kaksoiselämää, miltä se tuntuisi? Päivästä toiseen eläisit uskossa, että se rakas puolisosi on uskollinen ja rakastava vain sinua kohtaan, ja niin ei kuitenkaan ole.
Minä ainakin tahtoisin tietää. Vaikka sen kertoisi joku puolituttu.

[QUOTE="Weirdo";27521443]Haluaisitko tietää itse jos puolisosi pettäisi sinua? Jos itse vierailisit tuolla työpaikalla ja puolisosi työtoverit naureskelisivat selkäsi takana, että onpa siinä tyhmä ja sokea ihminen kun ei tajua puolisonsa elävän kaksoiselämää, miltä se tuntuisi? Päivästä toiseen eläisit uskossa, että se rakas puolisosi on uskollinen ja rakastava vain sinua kohtaan, ja niin ei kuitenkaan ole.
Minä ainakin tahtoisin tietää. Vaikka sen kertoisi joku puolituttu.[/QUOTE]

En haluaisi tietää. Olen paljon mieluummin sokea ja vaikka naurunaihe kuin kaiken menettänyt.

[QUOTE="Weirdo";27521443]Haluaisitko tietää itse jos puolisosi pettäisi sinua? Jos itse vierailisit tuolla työpaikalla ja puolisosi työtoverit naureskelisivat selkäsi takana, että onpa siinä tyhmä ja sokea ihminen kun ei tajua puolisonsa elävän kaksoiselämää, miltä se tuntuisi? Päivästä toiseen eläisit uskossa, että se rakas puolisosi on uskollinen ja rakastava vain sinua kohtaan, ja niin ei kuitenkaan ole.

Haluaisin tietää. En kieltäydy totuudesta.

En valehtelisi jos vaimo tulisi nykimään hihasta ja kysymään.
Mutta en kyllä menis asiasta oma-aloitteisesti kertomaankaan. Ei ole minun asia.

Omalla työpaikalla ensin olin ihan shokissa kun selvis miten jotkut aika pahasti pettävät kumppaneitaan. Mutta näyttäis ikävä kyllä siltä että se on kovin tavallista touhua.

juuri näin!

Olen kertaalleen mennyt kielimään. Häissäni vaimoni hyvän ystävän mies tuli päissään höpöttämään minulle Venäjän reissuistaan ja halvoista huorista itärajan takana. Minua sellainen puhe ketutti ja kantelin siitä vaimolleni, joka puolestaan kertoi ystävälleen. Heille tuli myöhemmin avioero, kun mies löysi toisen. Äijä ei ole suhtautunut minuun erityisen lämpimästi näiden vuosien aikana.

En ainakaan suostuisi mitenkään valehtelemaan tai paikkailemaan toisen vehkeilyjä. Hyi! Se on yhtä rikollista kuin itse pettäminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä tekisitte;27521279:
Mitä tekisitte, jos tietäisitte että henkilö X työpaikallanne pettää säännöllisesti vaimoaan useiden eri naisten kanssa, sekä työpaikalla että sen ulkopuolella? Säännöllisellä tarkoitan sekä toistuvia yksittäisiä juttuja sekä vakituisia suhteita.

Tunnen puolison ulkonäöltä ja hyvänpäiväntuttuna, käy lasten kanssa joskus työpaikalla kääntymässä. Joka ainoa ihminen työpaikalla tietää asiasta. On jopa ohjeistanut työkavereita miten vastata jos puolison kanssa tulee puhetta vaikka työmatkoista. (tästä tiedän ettei kyseessä ole avoin suhde tms.)

Minusta tuo on jotenkin niin kammottavaa. Toisaalta ei pidä puuttua toisten asioihin, toisaalta tekee pahaa katsoa vierestä kun toista pidetään pellenä.

Mitä tekisitte? Kuvio pyörinyt jo vuosia. Pienet lapset.

Kertoisin sillä itse haluaisin että mulle kerrotaan,en haluaisi hukkaa aikaa niin iljettävään mieheen!Kerro siis!

Yhteistyössä