Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi88:Maksaisin lainat pois ja varmaankin uusisin huonekaluja =)
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi88:Maksaisin lainat pois ja varmaankin uusisin huonekaluja =)
Miten maksat 11 000?:lla 150 000?:n lainan pois ja vielä ostaisit huonekaluja?
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Mä maksaisin puolet lainaa ja toisella puolella laittaisin rahaa autoonJos mulla oisi tuon verran rahaa,maksaisin kaks opintolainaa kokonaan pois ja sit vaihtasin autoa.
Alkuperäinen kirjoittaja tietenkin auto:auto, koska autoon tarvittavalla lainalla on korkeampi korko kuin asuntolainalla. näin ainakin meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli tekin ootte auton kannalla... Niin minäkin, mutta mies laittais lainanlyhennykseen. Ongelma justiin on sitten se, että muutaman vuoden päästä pitäis auto ostaa lainalla ja mistäs sitten taas rahat riittää kahden lainan lyhennykseen...?
Mä tekisin niin, että ostaisin sen auton (laittaisin pari vanhaa autoa vaihdossa), jättäisin tilille "pahan päivän varalle" väh. 4000 e ja nostaisin joka kuukausittaista lainanlyhennystä, kun kerran sitä rahaa tuntuu jäävän hyvin yli. Vielä kun miehen sais samalla päälle...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostaisin auton.
Me rakennettais sauna mökkitontille ja rahaa jäis jonkun verran mökin perustustarpeisiin.