Mitä tekisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
;

;(

Vieras
JOS olisit minun asemassani.

Miesystäväni lähti 700km päähän töihin ja käy kyllä viikonloppuisin täälläkin.
Nyt hän sanoi että jos lopetettais seurustelu siksi aikaa kun hän on siellä kaukana töissä,ja kokeiltaisiin uudestaan tammikuussa kun työt kaukana loppuvat. Työ on raskasta ja stressaavaa ja siksi haluaisi pitää tauon. Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa? En haluaisin menettää häntä,mutta en voi pakottaa olemaankaan kanssani. Kummatkin rakastamme toisiamme...

Itkettää.

Pöh. Mitään rakkautta ole jos ei puolta vuotta jaksa odottaa.. Voihan se olla rankkaa tulla vaikka joka vkonloppu tapaamaan, mutta ei teidän niin usein tarvitse nähdä jos se on rankkaa eikä tosiaan pitää mitään taukoa.

Haluaa vaan hommailla omiaan siellä toisella paikkakunnalla. Sinuna tekisin selväksi että juttu on nyt kokonaan loppu sitten. On varmaan voinut jo pettääkin, kun ainakin kovasti tekee mieli..

Minua ainakaan kiinnostais kun tietäis että on välillä nussinu muittenkin kanssa ja sit muka palattais yhteen.. hohhoijaa.

Mä en ymmärrä miten tollasessa tilanteessa voi mitään taukoa pitää. Eiks taukoa pidetä sillon kun ei olla varma et erotaanko. Ei tollasessa tilanteessa et toinen lähtee töihin vähän kauemmaks.
Veli ja sen tyttöystävällä ei tuu montaa mahdollisuutta nähdä toisiaan seuraavaan vuoteen eikä ne mitään taukoa oo pitämässä, pakko vaan elää etäsuhteessa jonkun aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nonni:
eikös ookkin hyvä, että paljastaa suhteen alussa jo luonteensa, eikä 10 vuoden päästä. vielä on helppo tai helpompaa erota kuin myöhemmin. joten teethän sen?

Minustakin mies paljasti sen oman luonteensa nyt heti. Parempi kun eroatte heti, mieti kun olisitte yhdessä pidempään ja mies onkin jossain reissussa ja haluaa totuttuun tapaansa pitää "taukoa"..

Yhteistyössä