mitä tekisit vai antaisitko olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
tämä juttu ei liity muhun mitenkään, vaan mun kaveri pähkää asian kanssa..

hän on ollut miehensä kanssa 4vuotta yhdessä.
nyt tältä mun kaverilta oli hajonnut puhelin ja ainoa vanha puhelin mikä toimi, oli miehensä vanha.
oli sitten ottanut sen käyttöön ja tekstarimuisti oli tullu täyteen.
oli sitten alkanu poistelee viestejä kun oli huomannut, että siellä oli jäljellä miehen vanhoja viestejä...
he alkoivat seurustelemaan 2004 lokakuussa ja 2004 joulukuussa mies oli saanut joltain naiselta viestejä.
mm."voinko tulla tapaamaan sua sinne?"
"kyllä sä tiedät mitä mulla on mielessä..."
jnejne.

miten reagoisit 4vuotta vanhoihin viesteihin?

mä kyllä hlökoht suuttuisin ihan hemmetisti, on tollaset viestit musta aika pahan kuulosia, mutta..

ja siis siinä puhelinmallissa ei näy lähetettyjä viestejä, et ei tiedä mitä mies on siihen vastannut..

tänään kuulema illalla palaverin paikka, mut aloin miettii omalle kohdalle ja kyllä tuntuis pahalta :/

mä mietin et vaikka mies olis lopettanu yhteydenpidon siihen naiseen heti seuraavana päivänä nosita viesteistä eikä olis enää kuullu siitä mitään seuraavaan 4 vuoteen, niin mulla olis varmaan luotto mennyt jo siitä et heti suhteen alussa valehtelee / jättää kertomatta.. :/
kamala tilanne :/

No mä varmaan loukkaantuisin ja haluisin keskustella asiasta, mutta sitten vastausten perusteella eteenpäin. Jos muita luottamusongelmia ei olis ollut ja mies sanoisi että oli joku vanha hoito/ei vastannut sille/tms muuta mitä haluaisin kuulla niin varmaan uskoisin. Mutta kyllä se kirpaisis ja haluaisin asian käydä läpi.

mä en pystyis antaan kyllä asian olla sillä asenteella, että tikulla silmään jne..
jos suhde alkanut noin hienoissa merkeissä, niin kyllä vähän epäilyttäis mitä muuta jättänyt kertomatta! jos on ollu joku ex-kaato, niin olishan siitä voinu sanoa? miksi se piti salata?

no, tässä tää miehen ja naisen ero kun mies ajatellut varmaan ettei halunnut loukata :xmas:

Mä varmaan nostaisin kissan pöydälle ja kysyisin noista viesteistä tai riippuen kuinka paljon noita viestejä sieltä sitten on löytynyt vetäisisin herneet nenääni ja alkaisin mököttää. Tietysti jos tuo on vaan yksittäinen viesti ja aikaa on neljä vuotta kulunut niin ei välttis kannata vielä sotaa julistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Mä varmaan nostaisin kissan pöydälle ja kysyisin noista viesteistä tai riippuen kuinka paljon noita viestejä sieltä sitten on löytynyt vetäisisin herneet nenääni ja alkaisin mököttää. Tietysti jos tuo on vaan yksittäinen viesti ja aikaa on neljä vuotta kulunut niin ei välttis kannata vielä sotaa julistaa.

niitä oli useempi.. muistaakseni kaveri puhu kuudesta tai seitsemästä viestistä ja et niistä viesteistä ei pysty oikein päätteleen mitä miehensä on vastannut, voi olla et mitä tahansa.. :|

Mitä väliä sillä kuinka kauan siitä on kulunut. Mulle ainakin ihan saman oisko viime viikolla vai 4 vuotta sitten, jos kuitenkin on meitin yhdessäoloaikana. Mistä tollasesta tietää, mitä sen neljän vuoden aikana on ollut ja minkälaisia viestejä nykyisin lähettelee. Valhe ei vanhene mun mielestäni koskaan. Äijä vois haistaa pitkät ! Mä en vois 100 % luottaa siihen enää ikinä !!!!!!!

Kysyisin asiaa mieheltä ja sitten vastauksesta riippuen joko antaisin asian olla tai kyselisin lisää. Kun tapaa uuden ihmisen ja aloittaa uuden suhteen, voi olla että jotain vanhoja säätöjä on vielä kesken tai siis ennenkuin lopettavat soittelun tms...

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

niitä oli useempi.. muistaakseni kaveri puhu kuudesta tai seitsemästä viestistä ja et niistä viesteistä ei pysty oikein päätteleen mitä miehensä on vastannut, voi olla et mitä tahansa.. :|

auts :/

No hei nuo viestit on ajalta, jolloin noiden seurustelu on ollut ihan alkumetreillä. Voisko asian ajatella niinpäin, että siinä on ollut miehellä toinenkin ehdokas kiikarissa enempi tai vähempi, mutta jäänyt selvästi kakkoseksi tälle miehen nykyiselle?

Voihan se olla niin että on kysynyt "voinko tulla käymään siellä?" ja mies vastannut että "miksi, mitä minusta oikein haluat?" ja nainen vastannut että "kyllä sinä tiedät mitä sinusta haluan"? jne.
Jos ei viesteissä ole mitään "oi, se tuntuis kyllä ihanalta, odotan iltaa että tulet tekemään sen" tms. niin en ehkä kauheasti suuttuisi. Kysyisin varmaan kuitenkin että mitähän keskustelua sillon on käyty ;)

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
he alkoivat seurustelemaan 2004 lokakuussa ja 2004 joulukuussa mies oli saanut joltain naiselta viestejä.

Jaa-a. Sanoisimpa niin, että joka vanhoja kaivelee niin sitä tikulla silmään.

Peesi ;)

joku vanha juttu. kannattaa kysyä ja kuunnella ja uskoa. saan vieläkin viestejä joiltain exiltä kun kännissä yrittävät. jotkut sellaisia ettei nähty yli 5 vuoteen eivätkä siis tiedä nykyisestä elämästäni. ja jos ukkokulta niistä suuttuu niin....

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Jaa-a. Sanoisimpa niin, että joka vanhoja kaivelee niin sitä tikulla silmään.

Peesi ;)

Kuin myös! Tehdä nyt riita vanhasta asiasta. Voihan olla ettei ex ole edes tiennyt miehen alkaneen seurustella. Miksi pitäisi kertoa viestistä?

mä taidan olla jotenkin pimee sitten, koska mua tollanen loukkais aivan äärettömästi ja olis oikeesti luottamus vaakalaudalla pelkästään siks ettei oo kertonu mulle mitää :ashamed:
onneks ei oo osunu omalle kohdalle.. :ashamed:

mä taidan olla jotenkin pimee sitten, koska mua tollanen loukkais aivan äärettömästi ja olis oikeesti luottamus vaakalaudalla pelkästään siks ettei oo kertonu mulle mitää :ashamed:
onneks ei oo osunu omalle kohdalle.. :ashamed:

Älä murehdi, meitä on sitten kaksi pimeetä sillä muakin loukkais ja ahdistaisi aivan järjettömän paljon!

Yhteistyössä