Mitä tekisit tilanteessani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lisalotte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lisalotte

Vieras
Eli mulla on nyt 4 päivää menkat myöhässä, yleensä lähes tunnin tarkkuudella samaan aikaan tulevat. Ovulaatiotesti näytti plussaa 12 päivää sitten. Raskaustesti tänäaamuna nega.

Ystävä houkuttelee baarittelemaan ja itseänikin innostais, mutta olenkohan raskaana? Mitä teen?? Help miiiiiii!!

Vaikka tossa vaiheessa vetäisit kännit ja oot paksuna niin ei oo haittaa sikiölle, ja jos kuitenkin testi oli nega...Eihän se mitään jos huomenna ois plussa joten meet ihmeessä.

Toivottu on :D Yritystä vuosi... Ihmettelen vaan kun testi nega, vaikka menkat jo 4päivää myöhässä... Enhän ketään myrkytä, jos en ole raskaana. Vai voinkohan olla kuitenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikka tossa vaiheessa vetäisit kännit ja oot paksuna niin ei oo haittaa sikiölle, ja jos kuitenkin testi oli nega...Eihän se mitään jos huomenna ois plussa joten meet ihmeessä.

:o Jos oikeesti haluaa lasta, niin ei sen yhen illan kännäämisen pitäs olla enää kauheen tärkeetä. Joutuu meinaan aika monta viikonloppua jättää baarit välistä :)

Ei oo tärkeetä todellakaan kännääminen, mutta jos on yrittänyt vauvaa vuoden ja saanut vielä 2 keskenmenoakin sinä aikana niin alkaa toiveet vauvasta hiipumaan. Tulee vaan sellanen olo, että teenpäs kostoksi kaikkea "ei sallittua" kun kerran EN ole raskaana... Mutta siis ahistava tilanne...

Raskauden alkuvaiheessahan ei vielä äidin ja sikiön verenkierto ole sama, joten alkoholi ei vaikuta sikiöön noin alussa, joten jos mielesi tekee niin mene...huono omatunto voi kyllä alkaa kaivertamaan....

Mene ihmeessä tuulettumaan. Jos olisit raskaana, niin teillä ei ole vielä yhteistä verenkiertoa eli et vahingoittaisi vauvaa. Itse monta vuotta lasta yrittäneenä tiedän ettei joka kuukausi voi elää kuin olisin raskaana.

Juhlin itse tuossa tai itse asiassa pari päivää myöhemmässäkin vaiheessa. Excuse ollen, että kaikki merkit viittas tuolloin menkoihin ja mulla on epäsäännöllinen kierto. Pahin ongelma siinä todennäköisesti on että mietit asiaa koko raskausajan.

Yhteistyössä