Mitä tekisit tässä tilanteessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja kaipaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja kaipaa

Vieras
Nuorin lapsista täyttää kohta 3vuotta. Olen yrittänyt hakea töitä, mut ei ole vielä onnistanut.
En ole kuitenkaan ilmottautunut vielä työttömäksi, ilmottaudun sit ku loppuu kotihoidontuki.

Nuorimmille olis päiväkotipaikka kk päästä ja huomasin juuri et olenkin raskaana...

Nyt on kova paine, mitä tehdä!! Haluttais käydä töissä välillä, mut ei kai kukaan ota ja ehdottaakohan työkkärikään mitään, kun raskaana.?

Ja mtä tehdä päiväkotipaikan kanssa? Jos on jo lähtökohtaisesti niin, et en tule saamaan töitä, nin en kyl sit haluu laittaa lapsia hoitoonkaan ja olla ite työttömänä..
Vai laittaakko lapset päiväkotiin ja yrittää saada töitä..

Huoh! Stressaa!!!

Raskauden perusteella ei saa syrjiä työnhakijaa. Eikä sinun ole mikään pakko työhaastattelussa kertoa tilastasi. Itse en tosin samassa tilanteessa jättäisi kertomatta, koska se tuntuisi epärehellisestä.
Työkkäristä kyllä tarjoavat varmasti jotain

Aloitin itse aikoinaan osa-aikaisena siivoojana, kun oli neljännellä kuulla raskaana. Jäin normaaliin tapaan äitiyslomalle ja palasin tuohon työhön, josta tykkäsin - se piristi ja oli sitä omaa aikaa. Sittemmin lapsia on tullut enemmänkin ja teen nykyään töitä yrittäjänä omalla alallani.

Yhteistyössä