mitä tekisit?(naapurista kuuluvia huutoja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs

Vieras
Mulla asuu naapurissa perhe jossa n.11v tyttö, henkilökohtasesti en ole tavannut näitä asukkaita ei ole ulkona samaan aikaan meidän kanssa vanhemmat taitaa olla töissä. tämän tytön olen nähnyt kaverinsa kanssa. iltaisin kuulen huutoa tästä tyttö huuttaa ja karjuu "älä koske muhun" ja itkee olenkin ruvennut miettimään mitä tämä tarkottaa onko vaan murrosikäsen uhmaa vai jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joopa... :D kaikkee kanssa... ja joku viel uskoo... :D

Todellakaan ei ole provo. jos et usko ei tarvitse. Sen takia mietin mitä tuo voi olla koska huuto kuului 23 aikaan illasta ja selvästi mun asuntoon

Tuo on niin vaikea arvioda. Moni (olisko jopa suurin osa) huutaa tuollein kiukussaan kun ei saa periksi vanhemmiltaan mutta sitä ei voi kuitenkaan jättää huomiotta etteikö pahoinpideltäis. Tuohon aikaan voidaan tapella siitä kun tyttö haluaisi valvoa ja vanhemmat käskee nukkumaan.

Voi olla esimurkun uhmaa tai sitten ei, ikinä kun ei voi tietää. Joskus varmaan meidänkin naapurit luulee että mukuloilta vähintään katkaistaan kaulaa, keskenään kun tappelevat. :kieh: Mutta kello 23 kyllä koko sakki on ollut jo hyvänaikaa untenmailla. Kuuluuko tuota usein?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo on niin vaikea arvioda. Moni (olisko jopa suurin osa) huutaa tuollein kiukussaan kun ei saa periksi vanhemmiltaan mutta sitä ei voi kuitenkaan jättää huomiotta etteikö pahoinpideltäis. Tuohon aikaan voidaan tapella siitä kun tyttö haluaisi valvoa ja vanhemmat käskee nukkumaan.

tottakai mä tuotakin vaihtoehtoa olen mittinyt ja voi olla todennäköstä että sitä onkin mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Voi olla esimurkun uhmaa tai sitten ei, ikinä kun ei voi tietää. Joskus varmaan meidänkin naapurit luulee että mukuloilta vähintään katkaistaan kaulaa, keskenään kun tappelevat. :kieh: Mutta kello 23 kyllä koko sakki on ollut jo hyvänaikaa untenmailla. Kuuluuko tuota usein?

mä olen kuullu tuon nyt muutaman viikon aikana 3 kertaa koska pidän ikkunoita nyt kesä aikaan auki yölläkin. talvella en kuullu mitään tuollasta.

Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs:

mä olen kuullu tuon nyt muutaman viikon aikana 3 kertaa koska pidän ikkunoita nyt kesä aikaan auki yölläkin. talvella en kuullu mitään tuollasta.
Kuuluuko sieltä mitään muita ääniä silloin, aikuisen huutoa tai jotain?

No tota...toivotaan et on vaan kiukkua..
Itse juuri 7-vuotiaan massiivisen huutoraivarin jälkeisessä voipuneessa tilassa mietin miten naapurit taas katsookaan kieroon..tyttö sai raivarit, alkoi huuto aamiaispöydässä, passitin huoneeseensa, heitteli taulutkin seiniltä..noh, pidin kiinni ja alkoi huuto "ai, muhun sattuu, päästä irti" jne. Päästin sitten irti ja seuraava huuto oli aiheesta"musta ei välitetä/lapsia vaan täällä satutetaan/mä haluun kuolla" jne. ja huom! mie istuin kahvikuppi kädessä keittiössä....ja olin lamaantunut! Että semmosta voi myöskin se huuto olla.... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs:

Ei kuulu aikuisen huutoa. kerran kuulin miehen korottavan öäntään mutta en saanu selvää mitä hän sanoi.

Yhteistyössä