Y
ystävä
Vieras
Ottaa päähän, pännii, tympii jne.
Mulla ystävä, meillä molemmilla pienet lapset ja välimatkaakin jonkin verran eli kovin usein ei onnistuta näkemään.
No, oon useamman kerran kysellyt ystävältä että oltais silloin ja silloin tulossa, että sopisiko ja sitä rataa? Hän sanoo aina ensin että joo tottakai, mutta sitten kaikki onkin niin vaikeaa kun on lapsen unet siihen ja siihen aikaan ja sitten ruokailut ja sitä rataa. Mut etteikö vois yhtenä päivänä joustaa, tehdä vähän toisin?
Mitä te ootte mieltä, annanko vaan olla ja katsotaan uudestaan sitten kun lapset isompia?
Mulla ystävä, meillä molemmilla pienet lapset ja välimatkaakin jonkin verran eli kovin usein ei onnistuta näkemään.
No, oon useamman kerran kysellyt ystävältä että oltais silloin ja silloin tulossa, että sopisiko ja sitä rataa? Hän sanoo aina ensin että joo tottakai, mutta sitten kaikki onkin niin vaikeaa kun on lapsen unet siihen ja siihen aikaan ja sitten ruokailut ja sitä rataa. Mut etteikö vois yhtenä päivänä joustaa, tehdä vähän toisin?
Mitä te ootte mieltä, annanko vaan olla ja katsotaan uudestaan sitten kun lapset isompia?