Mitä tekisit jos voittaisit lotossa päävoiton yksin huomenna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Minä ostaisin tai rakentaisin maalle järven rannalle ison talon.
Siellä pitäisi olla minulle isohuone missä voisn tehdä kaikkea kivaa. Ommella piirtää askarella jne. Ei tarvitsisi kerätä tavaroita pois kun pitää esim syödä.
Sit en enään raahautisi aamulla töihin vaan saisin tehdä kaikkea mistä tykkään ja voisin myydä niitä markkinoilla ja muissa tapahtumissa eikä olisi väliä vaikken saisikaan myytyä riittäisi jos saisin materiaali rahat kasaan.

Ensimmäiseks jaettais se tasan miehen kanssa :laugh: Joskus kun puhutaan mitä tehtäis jos voitettais lotossa tosi paljon, niin melkein tulee riita ku on niin eri ajatukset :laugh: Tasajaolla molemmat saa tehdä sit omalla puolikkaallaan mitä haluaa. :D

Oma ja appiukon asuntolainat pois.(rakennettais itsellemme uus talo)
Omille porukoille talo.Anopille asunto.
Miehen veljelle ja hänen tyttöystävälle rahaa asuntoon.Omalle veljelle ja hänen tyttöystävälle rahaa asuntoon.
Etelänmatkalle-loput säästöön.

*muoks auto vaihtoon

ihan ensimmäisenä vuokraisin kunnon luksus hirsihuvilan pohjoisesta ja veisin perheeni sinne viettämään joulua. Ruoat ja lahjat valmiiksi sinne hommattuna ja pukki tietenki =D

Maksaisin laskut ja lainat. Ottaisin virkavapaata ja varaisin matkan jonnekin pitkälle. Lahjottaisin osan hyväntekeväisyyteen. Ostaisin oman auton ja omakotitalon. Sijottaisin osan. Ylijääneillä euroilla viettäisin mukavaa elämää.

Ostettaisiin omakotitalo ja auto tai kaksi, mä olisin lapsen kanssa vielä pari vuotta kotona. Sitten voisin käydä tekemässä ilmaiseksi työharjoitteluja että oppisin työni kunnolla, ja vasta sitten töihin, kun ei olis toimeentulo siitä kiinni.
Perheille jaettais tietty rahaa tai ainakin tarjottais kaikille joku kiva matka tms.
Säästöön jättäisin aika paljon kyllä myös.

muoks... :ashamed: hyväntekeväisyys unohtui... Eläinsuojelujärjestöille ainakin ja mielenterveystyöhön, sekä kaikkiin joulukeräyksiin!

Arvatkkaas, mulla oli lotossa 5v.sitten 6 OIKEIN!! Siis 6!!! Ei puuttunut yhdestä ruudusta kun se yks. ja sekin ois ollu mun miehen syntymäpäivä 23nro. Arvatkaa ottiko PÄÄHÄN!!
Ei sillä 6 saanu kuin 1120e. sillä kierroksella. Ja mä kun luulin et jotain 30,000e. ainakin;) NO, joo:(

Maksaisin isän, äitin, siskon ja exän velat pois. Ostaisin auton ja rakennuttaisin talon. Ostaisin kaikkea kivaa ittelle ja likalle. Matkustaisin ulkomaille. Niin ja tietysti maksaisin omatkin velat pois.

rakentaisin toisen talon isomman ja pitäisin kyllä tän nykyisenkin. ostaisin talon espanjasta ja kreikan saaristosta ja tietty iso suojaisa piha, uima-allas ja muut vermeet. irtisanoutuisin töistä. tekisin keikkatyötä, mutten enää ikinä säännöllistä työtä. ihan vaan sen takia tekisin töitä kun mua työ on mukavata. ja sitten vasta sekoisin siitä kuin paaaaaaljjooon mulla on hynää. =)

Ihan ekana jakaisin sen porukkaan ja sillä tavalla antaisin osan veljille ja molempien vanhemmille ja lapsille säästöön. Mä hommaisin raksalle rakentajat tekemään talon loppuun ja sisustussuunnittelijan sisustamaan. Sitten uudet autot molemmille. Kesämökki varmaan olis kans jostain kivasta paikasta hakusessa. Ehkä vihdoinki käytäis ulkomaan matkoilla koko porukalla. Ja säästöön kans. Enkä lähtis töihin enää ainakaan tuonne.

varmaan ihan eka kokoisin itteni, tarkistaisin sit uudetsaan ja uudestaan että voiko olla tosi..ja sit huutaisin ukolle, että tulis ihan perkeleen äkkiä kattoon valehteleeko mun silmät vai mitä helevettiä.. jaa sit jo niin onnellisesti olis, että voitto olis mun, ni ihan eka..hmm.. en tiä...osatisin uuden isomman auton! sit isomman talon.. :D kivahan se on haaveilla, vaikka tietäähän sen että mitä sitä suotta.. :/