Mitä tekisit, jos sulla olis vk-loppu ihan vaan itsellesi aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjk

Vieras
Lapset ja mies on pois la-su ja tällaista ei ole tapahtunut sitten esikoisen syntymän (4v. sitten). Mä en nyt oikeen osaa päättää mitä sitä sitten tekis, muuta kun nukkuu pitkään... ja herkuttelee telkkarin ääressä. Mitä sinä tekisit? Missä kävisit ja mitä tekisit kotona? Antakaa jotain vinkkejä, jos mä vaikka en ole kaikkea mahdollista kivaa jo osannut ajatella.

Ihanaa!!
Kävisin ostoksilla rauhassa ja ajatuksella (ehkä 2 tuntia, ei siis koko päivää), lukisin kirjaa, tekisin hyvää ruokaa vain itselleni, kävisin kampaajalla tai hieronnassa tms., kävisin ravintolassa/kahvilla kaverin kanssa ilman kaverinkaan lapsia, voisin toteuttaa jotain omia ompeluprojekteja tms. ihan ilman keskeytyksiä ja nukkuisin pitkään.
Eli mä hengaisin kotona hiljaisuudessa, söisin hyvin ja rentoutuisin jossain hemmottelussa. :) IHANAA!

Mä nukkuisin pitkään, söisin hyvää ruokaa ja herkuttelisin elokuvaa katsellessa. Siivoaisin rauhassa, kävisin ostoksilla mutta ennen kaikkea rentoutuisin rauhassa ja kaikessa hiljaisuudessa kotona.
Jos en olisi raskaana joisin mustikka Bacardi Breezerin takapihalla nautiskellen. Lukisin lehtiä ja nukkuisin päiväunet.
Kuulostaa ehkä tylsältä mutta noita odotan pääsevän tekemään sitten jonain päivänä kun mies ja lapsi(lapset) kävisivät jossain "reissussa" :D

Mä varmaan SIIVOISIN! :D
Ehkä alottasin lauantaina viemällä kaiken ulos, sitte kaverin kans kaupungille kattoon rytkyjä ja johkai kivaan paikkaan syömään :P Sitte kotiin jatkaan siivousta. Illalla ehkä pyytäsin tyttökaverini meille saunaan ja otettas "pari" ja parannettas maailmaa. Sunnuntaina sitte kamat sisään. Tällasesta viikonlopusta minä haaveilen :D

Koittaisin jos perheen ollessa koolla siivota kodin, koska mua kuitenkin ärsyttäis kaaos enkä haluis omaa aikaa käyttää vaan siihen. Mutta jos jäis sotkuun niin ensin siivoisin.

Kävisin uimassa hallilla (pitkästi saunassa ja uisin pitkään ja hartaasti), kiertelisin kauppoja ja kaikki kirppikset, ostaisin kotiin herkkuja (irtsareita yms) ja nauttisin niitä maaten sohvalla ja kattelisin telkkua. Nukkuisin kanssa pitkään ja hartaasti X asennossa ;)
Kävisin jossain isossa kukkakaupassa ja ostaisin pihalle/terassille jotain kivaa ja kopsuttaisin pihalla sen aikaa kun se olis hauskaa.
Jos jäis vielä aikaa niin voisin tavata jonkun kaverin, mutta vain kaupungilla tms. pääasia että hänkin olis ilman lapsia kun kerrankin itsellä olis mahdollisuus ajatella vaan itseäni =) (yleensä siis aina on lapset mukana molemmilla)
Netissäkin voisin pyöriä.

MUTTA musta toi kuulostaa aina hauskemmalta kun on, siis tarkoitan sitä, ettei se nyt niin mieletöntä ole olla ilman lapsia sitten kun joskus on, sitä on niin tottunut perheen menoon, että aika äkkiä sitä taas kaipaa sitä säpinää =))

Ensin siivoisin asunnon perusteellisesti. Sitten kaverin kanssa kaupungille syömään/terassille ja ehkä baanalle. Tai sitten fiilikseen mukaan leffan kera kotiin ja herkkuja. Aamulla nukkuisin pitkään ja nautteisin siivotusta kodista. Olisin vaan, ehkä lukisin tms.

kävisin ekana iltana kavereiden kaa juhlimassa, seuraavana päivänä kattelisin leffoja ja söisin herkkuja ja makaisin vaan sohvalla tekemättä mitään! sitten viimeisenä päivänä vois vähän siivoilla ja olla pirteänä kun perhe tulee takas :D

Siivoaisin, tai lähinnä järjestelisin jotain kaappeja, kävisin läpi pieneksi jääneitä vaatteita ja sen sellaista, joka on kauhean hankalaa, kun lapset on kotona: "Äiti, tää on mun lempipaita, ei tätä SAA laittaa pois" jne. :D Sitten varmaan kävisin humputtelemassa kaupungilla, ostaisin jotain kivaa vaatetta itselleni, jonkun hyvän kirjan ja herkkuja. Ja vaan olisin ja nauttisin rauhasta :)

Hämmentävää kuinka moni haluaisi siivota?!? Mä en varmasti siivois. Kävisin hakee kasan leffoja ja herkkuruokaa. Esim naudanlihapihvi runsaalla salaatilla :P Sit jotain kasviksia ja dippiä leffailua varten. Sit aivot narikkaan ja sohvalle rentoutumaan :)

Mä hankkisin jotain ihanaa syötävää, harjottelisin tansseja, kävisin ammeessa, tekisin kasvonaamioita, katsoisin videoita.

En todellakaan siivoisi. Pidän sellaista halua ihan omituisena, sairaana.

Oi että. Olis kyllä luksusta.

Mä varmaan siivoaisin :D Ja pesisin ikkunat. Niitä on hankala pestä silloin kun ipanat pyörii jaloissa. Sit kävisin kunnon pitkällä lenkillä. Tekisin lempiruokaani pidemmän kaavan mukaan. Kattoisin illalla jotain hyvää leffaa ja söisin herkkuja ;).

no sinänsä varmaan ihan eri asia kun mulla noita vapaaviikonloppuja on tosi usein. lapsi on ainakin 6 yötä kuukaudessa isällään ja viikonloppuisin yleensä..

vietän vapaa-ajat itse olemalla yleensä töissä tai jos sattuu vapaata vietän vapaat kavereiden kanssa iltaa istuen, juhlien tai tehden koulujuttuja tai teen pieniä "reissuja" eri kaupunkiin kavereiden luo, shoppailemaan tai vaikka mökille ja nyt kesällä on suunnitelmissa myös festaria ja vaellusreissua :) aika harvoin kyllä vaan olen kotona varsinkaan yksin, en oikein viihdy :D

Voi hitsi, olis kyl aika uskomaton tilanne jos saisin olla kotona ihan yksin... mä varmaan sulkisin ikkunat ja vetäisin verhot kiinni, irrottaisin ovikellon kuvun ja sulkisin puhelimen ja hautautuisin sohvalle peiton alle kattomaan digiboxilta tallennuksia. Tai sitten nukkuisin. Tai molempia :D

Yhteistyössä