A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hyviä ystäviä on, mutta en pysty heidän kanssaan juttelemaan. Miehelle oon monesti sanonut, että jos ei tämä kohta muutu, ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin ero. Eikä mulla hirveänä haluta olla kahdestaan miehen kanssa, koska se on vaan sitä hiljaa istumista jne. Ja kun lapset ovat kyläilemässä, se on ainoa hetki, kun pääsen pois täältä ja miettimään muita asioita
Sitä keskustelua kaipaan, mutta ei siitä ole koskaan mitään tullut. Pakko kai vielä yrittää. Tuntuu vaan, että on niin paljon asiaa, että en edes muista kaikkea, mitä miehelle pitäisi sanoaja jotenkin se aina tukahduttaa ja saa mun olon vielä huonommaksi, vaikka keskustella pitäis.
Ootko mun joku kaksoisolento?
Kirjotat ihan samaa kun mä oon pyöritellyt tässä. Mä esitin itelleni kysymyksen. Kuunnellakko sydäntä vai järkeä..
Mieti tuota kysymystä, mieti joskus itseäsi. Äitinä olemisen huonoja puolia on se, että aina vaan miettii muita, ei itseään koskaan. Joskus tarvis myös ajatella itseään ja omaa vointia/jaksamista.. :hug: Laita yv:tä jos haluat jutella enemmän ja vaihtaa kokemuksia.
Niinpä. Mä aina sanon kaikille, että kuuntele sydäntä, mutta en sitten itse osaa tehdä niin :/ Ja sitäkin pohdin, onko helpompaa olla tässä suhteessa kuin erota. Siis että ei se erokaan mukavalta tunnu. Vaikka kai ne asiat paranisi ajan myötä ja ajattelee myöhemmin, että ero oli oikea ratkaisu.
Mutta miten jaksan hoitaa kaikki käytännön asiat? toisaalta taas olen ne aina ennenkin yksinäni huolehtinut ja hoitanut. ja sitäkin murehdin, että mun on mahdotonta ostaa itselle autoa ja julkiset kulkee huonosti. En kuitenkaan haluaisi muuttaa tältä alueelta pois lasten koulun vuoksi. Mutta täällä lähellä ei ole esim. kauppaa. Ja tiedän sisimmässäni, että kaikki tällaiset asiat varmasti selviää, mutta silti murehdin niitä etukäteen