Mitä tekisin ex mieheni kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niina

Vieras
Olen aiemmin 2vuotta exäni kanssa seurustellut ja hän ei ole koko eron jälkeen ole seurustellut muiden kanssa vaan uhkaili sen ajan minua ja sitten olimme välillä väleissä hänen kanssaan koska aloimme uudestaan tapaileen toisiamme.
Hän on sairaan mustasukkainen ja välillä saattaa uhkailla minua,jos olen mukamas jotain tehnyt..
Nyt taas olemme väleissä,koska taas tapailemme toisiamme ja meillä on ollut aina tosi kiihkeä suhde.
Harrastamme joka kerta se...sii välillä käyttäen kumia ja välillä ei,siten kun hän haluaa eli oon antanut hänen vaan panna mua miten hän haluaa.
En uskalla häntä estää kun hän on lyönyt mua muutaman kerran ja uhkailee minua,joten miksi hän on tuollanen mua kohtaan ja haluaako hän vain nykyään panna mua koska saa minulta niin helposti??
Mitä tekisin onko muita kohtalo tovereita?
Ei ole provo.

tässähän on SINUN HENGESTÄSI kysymys..
eikä missään tapauksessa ilman ehkäisyä..
herranjestas - NYT JÄRKI PÄÄHÄN ENNENKUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Olen aiemmin 2vuotta exäni kanssa seurustellut ja hän ei ole koko eron jälkeen ole seurustellut muiden kanssa vaan uhkaili sen ajan minua ja sitten olimme välillä väleissä hänen kanssaan koska aloimme uudestaan tapaileen toisiamme.
Hän on sairaan mustasukkainen ja välillä saattaa uhkailla minua,jos olen mukamas jotain tehnyt..
Nyt taas olemme väleissä,koska taas tapailemme toisiamme ja meillä on ollut aina tosi kiihkeä suhde.
Harrastamme joka kerta se...sii välillä käyttäen kumia ja välillä ei,siten kun hän haluaa eli oon antanut hänen vaan panna mua miten hän haluaa.
En uskalla häntä estää kun hän on lyönyt mua muutaman kerran ja uhkailee minua,joten miksi hän on tuollanen mua kohtaan ja haluaako hän vain nykyään panna mua koska saa minulta niin helposti??
Mitä tekisin onko muita kohtalo tovereita?
Ei ole provo.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
taitaa olla väkivaltainen narsisti sun miehes? juokse karkuun ja nopeaan!

Mitkä ovat sitten narsistin tunnistaa?Hän on pahasti koukuttanut jo minut,kun rakastan häntä kuin hullulta se nyt kuullostaakin.
Olen aiemmin hänelle ollut raskaana,mutta sain keskenmenon ja hän syytti kovasti siittä minua,kun olen hänen lapsen tappanut.

Ajatteleeko entinen ukkoni musta et oon jakorasia/huora,kun hän panee mua niinkuin haluaa ja annan hänelle suuseksiä kun hän haluaa sitä?
Hän on yrittänyt ajaa autolla minun yli,kun olin jutellut yhden kaveri puolisen miehen kanssa ja haukkui huoraksi jne..Nyt kun tottelen häntä hänen ehdoilla niin meillä ei ole riitoja.
Pelkään jo että olen raskaana hänelle,mutta en ole vielä tehnyt testiä.

Jos oikeesti toi on totta...
AP OTTAA JA MARSSII SAMANTIEN TURVAKOTIIN JA UNOHTAA NARSISTISEN EXÄNSÄ!
tai sitten löydät itsesi joku päivä teholta jossa sulle kerrotaa kuinka olet saanut puukosta ja hakattu kunnolla yms. muuta kivaa.
Noi ei KOSKAAN lopu.
T:väkivaltasen narsistin exä =)

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
tai sitten löydät itsesi joku päivä teholta jossa sulle kerrotaa kuinka olet saanut puukosta ja hakattu kunnolla yms. muuta kivaa.
Noi ei KOSKAAN lopu.

Miten sinä pääsit eroon entisestäsi?Hän joskua tulee kyttään asuntoni lähelle olenko varmasti kotona ja kaikkea muuta tyhmää.
Hän on sanonut että hän on valmis isäksi,jos niin käy ja pelkään jo olevani raskaana hänelle mutta en taatusti sano sitä hänelle.
Joskus tuntuu että hänelle on tärkiäpää saada p..lua keinolla millä hyvänsä minulta.Viimeksi kun nousin häntä vastaan niin sain selkään häneltä ja kuulla kuin narttu olenkaan,kun en häntä tottele ja muuta yhtä rasittavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Noi ei KOSKAAN lopu.

Miten sinä pääsit eroon entisestäsi?Hän joskua tulee kyttään asuntoni lähelle olenko varmasti kotona ja kaikkea muuta tyhmää.
Hän on sanonut että hän on valmis isäksi,jos niin käy ja pelkään jo olevani raskaana hänelle mutta en taatusti sano sitä hänelle.
Joskus tuntuu että hänelle on tärkiäpää saada p..lua keinolla millä hyvänsä minulta.Viimeksi kun nousin häntä vastaan niin sain selkään häneltä ja kuulla kuin narttu olenkaan,kun en häntä tottele ja muuta yhtä rasittavaa..

Mä vaan lähdin, sain tarpeekseni jatkuvasta turpaan ottamisesta yms.
Tee samoin,suosittelen! Jopa pari tuttua poliisia oli aikoinaan lyöny vetoa koska se listii mut..

Kohra 12v tyttären äitinä en osaa sanoa muuta, kuin että tilanteesi olisi minulle pahin painajainen - tai siis se, että oma tytär joskus olisi tuollaisessa tilanteessa...:(

ELI Kasaa hyvä rakas ystävä itseluottamuksesi, ja jätä lopullisesti taaksesi moinen helmi mieheksi! Hanki vaikka lähestymiskielto. Siis eihän kenenkään enää nykymaailmassa, "sivistysvaltiossa", tarvitse alistua moiseen. Asia on eri tietenkin, jos et tahdo päästä hänestä eroon...

Mitäkö tekisit? Otat turpiin, annat kun se haluaa, teet niinkuin se tahtoo. Rupeat kynnysmatoksi ja orjaksi ja nyrkkeilysäkiksi, pukkaat lapsia vajaan vuoden välein tähän idylliin katsomaan kuinka mies on perheen pää ja nainen alistettu, tahdoton nukke. Kasvatat siitä uuden sukupolven sovinistisia ukkoja ja alistettuja akkoja.

Kuulostaahan mukavalta?

Yhteistyössä