U
ulla
Vieras
Olis uudenvuoden vietto ongelma... Eikä oo ketään tuttua lapsiperhettä jonka kanssa viettää sitä iltaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:meillä voi olla hyvää ruokaa muulloinkin: eli nakkeja tms joten ei tunnu ilta yhtään erikoiselta/erityiseltä jos vaan syömme uudenvuoden ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:meillä ei ainakaan illanvietto onnistu jos lapset nukkumassa!! Edes tv:ssä ei voi olla ääntä ja pitää jutella kuiskaamalla. Ja silti lapset herää about1-3krt yössä. Ei oo sitten kivaa että minä tai mun mies joutuu istumaan nukuttamassa tunnin lapsen huoneessa, jos se nukahdakaan heti.
Pahimmillaan vieraat jäisi ilman isäntää ja emäntää, kun jos kummatkin lapset herää yhtäaikaa itkemään, ja nukutamme heitä omissa huoneissaan.
Vai annanko 3vuotiaan valvoa koko yön? Normaalisti menee klo20 nukkumaan.
Kuinkas kutsutte muita lapsiperheitää kylään yöksi/illaksi, jos heidänkin lapsillaan on jo aikaisin nukkumaanmenoaika? Nukkuuko niiden lapset teillä? Missä? Kuinka nukahtavat?
Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö pöö:Meillä lapset 1v ja 4v. Mennään tuttavaperheen luokse ja "ilta" alkaa klo 16. Raketit ammutaan/aloitetaan varmaan viim. klo 20. Sitten ajellaan kotiin klo 21 aikaan, lapset saa nukahtaa yöunilleen autoon. Kotona otetaan miehen kanssa vielä kuoharia ja katsellaan ikkunasta raketteja tai tv:stä helsingin keskustan uutta vuotta... tms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:meillä ei ainakaan illanvietto onnistu jos lapset nukkumassa!! Edes tv:ssä ei voi olla ääntä ja pitää jutella kuiskaamalla. Ja silti lapset herää about1-3krt yössä. Ei oo sitten kivaa että minä tai mun mies joutuu istumaan nukuttamassa tunnin lapsen huoneessa, jos se nukahdakaan heti.
Pahimmillaan vieraat jäisi ilman isäntää ja emäntää, kun jos kummatkin lapset herää yhtäaikaa itkemään, ja nukutamme heitä omissa huoneissaan.
Vai annanko 3vuotiaan valvoa koko yön? Normaalisti menee klo20 nukkumaan.
Kuinkas kutsutte muita lapsiperheitää kylään yöksi/illaksi, jos heidänkin lapsillaan on jo aikaisin nukkumaanmenoaika? Nukkuuko niiden lapset teillä? Missä? Kuinka nukahtavat?