V
vierailija
Vieras
Meillä mies töissä, minä tarkkaan työsähköpostistani ja sit suljen koneet. Tyttö tekee juustokakkua huomiseksi ja poika koristelee joulukuusta. Kinkku uunissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuinka paljon teille tulee porukkaa syömään?Jatkan pottujen kuorimista, vasta 1 ämpärillinen valmiina![]()
Voitatte vuoden ankeimman avioparin palkinnon.Istumme vaimoni kanssa kumpikin omalla tietokoneellamme.
Avasin pitkästä aikaa television kuukausien tauon jälkeen ja totesin saman minkä silloin aiemminkin, mainoksia, mainoksia joka kanavalta.
Kiinni meni ja voisi kokeilla ensi kesänä uudelleen
Talossa ei ole yhtään joulukoristetta, ei joululahjoja, eikä jouluruoan murentakaan, sillä jostain syystä nähdessäni ihmisten hulluuden kinkkujen ja safkan perään (kuin maailmanlopun edellä), minua alkaa säälittämään jopa joulukinkut ja ruoka alkaa ällöttää kunnolla.
Ei joulunviettoa, ei lahjahässäkkää, ei tingentangelia ja kuusta.
Pelkkää ihanaa rauhaa![]()
Kuinka paljon teille tulee porukkaa syömään?![]()
Nuotio pellolle. Tänä kesänä 2026 Espanjassa ja Ranskassa roihuaa metsissä isot nuotiot kuin noitavainojen aikaan.Muut nukkuu, minä luen uutisia. Ap:n kysymyksen aikaan ruokien lapsia: työnsin makkarapaketin käteen ja käskin tehdä nuotion pellolleettä sain hetken järjestellä rauhassa.