Mitä Teillä tehdään nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Meillä mies töissä, minä tarkkaan työsähköpostistani ja sit suljen koneet. Tyttö tekee juustokakkua huomiseksi ja poika koristelee joulukuusta. Kinkku uunissa.

Mies on vanhemmillaan, lapset näprää kännyköitä ja katsoo dvd:tä. Minä istun sohvalla ja näprään kännykkää. Mutta kohta pitäis imuroida lastenhuone.

Istumme vaimoni kanssa kumpikin omalla tietokoneellamme.
Avasin pitkästä aikaa television kuukausien tauon jälkeen ja totesin saman minkä silloin aiemminkin, mainoksia, mainoksia joka kanavalta.
Kiinni meni ja voisi kokeilla ensi kesänä uudelleen :-)
Talossa ei ole yhtään joulukoristetta, ei joululahjoja, eikä jouluruoan murentakaan, sillä jostain syystä nähdessäni ihmisten hulluuden kinkkujen ja safkan perään (kuin maailmanlopun edellä), minua alkaa säälittämään jopa joulukinkut ja ruoka alkaa ällöttää kunnolla.
Ei joulunviettoa, ei lahjahässäkkää, ei tingentangelia ja kuusta.
Pelkkää ihanaa rauhaa :-)

Toinen lapsi vatsataudissa ja katsoo netflixiä. Itse nojailen takkaan ja rentoutan kuumalla hartioita. Toinen tytär sylissä ja katsoo myös netflixiä (sairasti jo ), mies pelaa tietokoneella.

Istumme vaimoni kanssa kumpikin omalla tietokoneellamme.
Avasin pitkästä aikaa television kuukausien tauon jälkeen ja totesin saman minkä silloin aiemminkin, mainoksia, mainoksia joka kanavalta.
Kiinni meni ja voisi kokeilla ensi kesänä uudelleen :)
Talossa ei ole yhtään joulukoristetta, ei joululahjoja, eikä jouluruoan murentakaan, sillä jostain syystä nähdessäni ihmisten hulluuden kinkkujen ja safkan perään (kuin maailmanlopun edellä), minua alkaa säälittämään jopa joulukinkut ja ruoka alkaa ällöttää kunnolla.
Ei joulunviettoa, ei lahjahässäkkää, ei tingentangelia ja kuusta.
Pelkkää ihanaa rauhaa :)
Voitatte vuoden ankeimman avioparin palkinnon.

Muut nukkuu, minä luen uutisia. Ap:n kysymyksen aikaan ruokien lapsia: työnsin makkarapaketin käteen ja käskin tehdä nuotion pellolle:p että sain hetken järjestellä rauhassa.

Yhteistyössä