Mitä teillä tapahtuu nyt??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmine84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Onko leffan katselussa sit jotain ihmeellista tai outoa |O

Ei ole jos sitä katsoo. Tuleeko palstalta hyväkin leffa?

ihan oon kärryillä, vaikka samalla palstailenkin, etkö osaa itse tehdä montaa asiaa samaan aikaan?? Kohta mä meen laittaa lapset nukkumaan ja silti leffa pyörii

Lapset siivosivat lelut ja katsovat nyt pätkän Roope-karhua dvd:ltä. Sitten iltapalalle ja nukkumaan. Mies on pelaamassa sählyä, elukat pötköttelee ja minä vietän hetken koneella.

kaksi nukkumassa 2v katsoo isin kaa formuloita yksi katsoo varmaan töllöä ja mä koneella syön iltapalaa noi formulat ku ei oikein lähe ja televisiosta ei tuu mitään

mies 32v soittaa kitarapeliä
poika 2v4kk makaa rahinpäällä ja pyörii ja hyörii
poika 3v10kk huutaa pienemmälle mene pois edestä ja makaa sohvalla hyörii ja pyörii ja katsoo koala veljeksiä
minä 25v koneella

Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Me syötiin just iltapalaa, 2v menee kohta nukkumaan, 8v, 6v ja 5v rakentelee legoilla, 3v duploilla ja me katsellaan miehen kanssa leffaa

Ai, luulin että oot netissä.

Meillä lapset kuuntelevat huoneessaan lastenlauluja ja askartelevat, mies on töissä.

Esikoinen on joko bänditreeneissä tai riijaamassa, toinen on elokuvissa riijaamassa, entinen kuopus ja iltatähti syövät iltapalaa, mies lämmittää saunaa ja minä roikun hetken koneella ennen kuin lähden hakemaan riijaripoikia maailmalta mamman lihapatojen ääreen.

Yhteistyössä