Mitä teillä tänä iltana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piiip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piiip

Vieras
Meillä ukko omilla menoillaan,kohta kotiutumassa.Tyttö 3v taas kerran kipeänä,just sain nukkumaan ja toivon että nukkus ees sen verran et saisin leffaa kattoo ja hengähtää kun itsekin olen kipeänä=(

Että vois tää ilta paremminki olla....mites muilla?toivottavasti teillä mukava ilta?=)

Kersa hoilottaa hämä-hämä-häkkiä nukahtamaisillaan ja äljäke makaa puoliksi tajuissaan sohvalla toljottaen telkkaria. Hieman flunssaa täälläkin. Mä aion vakaasti hengata tässä itsekseni vielä, kun työtkään ei kutsu vielä kasilta joten saa nukkua vähän pidempään ku kuuteen.

Akka taas loumuamassa kylillä ja minä hoidan lapsia, niin tavallista naisen arkea että pitää joka ilta olla menossa, hetkeäkään ei ole kotona ja kaikki jättää minun vastuulle, olisipa joskus omaa aikaa vaan ei ole.

mies töissä vielä vähän aikaa, kaksivuotias nukkuu ja j´äin jumiin tv:n ääreen´ohjelmaan missä lapset ja vanhemmat etsivät toisiaan...vaikka piti vielä siivota ja leipoa! kohta saunaan

Mies töissä, tulee kotiin joskus aamuyöllä.
Poika kävi kylässä ja otti yhden koiristamme mukaansa, tuo huomenna takaisin kotiin.
Vauva 3,5kk nukkuu (yöunilla).
Itse.. katson telkkaria, selaan nettiä ja kohta syön päivän ensimmäisen aterian (lasagnee).

Mukulat nukkuu, mies on tossa omalla koneellaan vieressä :D ja lähtee kohta pelaamaan ja mie jään varmaan hetkeksi tähän koneelle. Kohta sit nukkumaan määkin. Paree ootella mies kans kotiin kun sit on inha jos ehtii nukahtaa ja herää tunnin päästä ja sit ei uni enää tulekaan :|

Yhteistyössä