mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ollaan oltu koko päivä uimassa. Sitten tultiin kaupan kautta kotiin ja syötiin. Nyt lapset kattoo olkkarissa leffaa ihan raatona, mä palstailen ja syön tässä koneen ääressä.

Mäkin syön pastasalaattia, tosin juuston kanssa. Yksin olen ja katselen dokkaria ravihevosista kakkoselta. Kävin saunassa jo aamupäivällä ja ajattelin löhöillä tämän(kin) päivän telkkarin edessä hyvällä omallatunnolla. Olen nimittäin saikulla.

mie siivoan keittiötä ;))

Isäntä on lasten kanssa ulkona, kolme lasta leikkii, ajaa pyörällä yms. Ukko vahtii lapsia ja tekee meille siinä samalla uutta ruokapöytää ja kiikuttaa kompostia ja roskapussia sitä mukaa kun mie heittelen niitä ulos.

Minä lorvin sohvalla läppärin kanssa.
Toisessa päässä sohvaa toisella läppärillä pohtii yksi kesälainalapsi syksyn lukiovalintojaan.

Kaksi teiniä 14 ja 15 v paukuttavat quitar heroeta.

Pihalla piknikillä viltillä pupeltavat hedelmiä ja lukevat sarjakuvalehtiä pikkuväki 2 v, 3v, 4v, 4v, 5 v ja 6 v.
Mies pesee autoa.

Autonsa takakontissa (farkku jonne petattu taakse peti) lojuvat tytär 25 v miehensä kanssa toipumassa Nummirockin rasituksista.

Adoptiotäti paukuttaa kaapinovia keittiössä.

Muut lähteneet jo kuka mihinkin suuntaansa.
:)

Minä lorvin sohvalla läppärin kanssa.
Toisessa päässä sohvaa toisella läppärillä pohtii yksi kesälainalapsi syksyn lukiovalintojaan.

Kaksi teiniä 14 ja 15 v paukuttavat quitar heroeta.

Pihalla piknikillä viltillä pupeltavat hedelmiä ja lukevat sarjakuvalehtiä pikkuväki 2 v, 3v, 4v, 4v, 5 v ja 6 v.
Mies pesee autoa.

Autonsa takakontissa (farkku jonne petattu taakse peti) lojuvat tytär 25 v miehensä kanssa toipumassa Nummirockin rasituksista.

Adoptiotäti paukuttaa kaapinovia keittiössä.

Muut lähteneet jo kuka mihinkin suuntaansa.
:)

Teillähän on hulinoita :)

Mies lähti käymään työasioilla ja hakemassa mulle kaupasta salaattia(en ole sen yhden pirttihirmu ketjun ap), koira makaa jaloissa, mä istun sohvalla ja vauva nukkuu.

Minä istun ylhäisessä yksinäisyydessäni koneella karkkia mussuttaen :ashamed. Koirat nukkuu, lapset ja mies jossain,,,en tiedä,,,olivat lähteneet kun heräsin päikkäreiltä:D

Mä syön tässä koneella, mies ja tyttö on kohta lähössä puistoon, nyt katsovat Tuomas Veturia. Mua kututtaa tää kuumuus ja iso maha, laskettuun aikaan viel 10vkoa, toivottavasti ei tuu helteet...:(

Yhteistyössä