Kävisitkö itse nukkumaan sisälle jos vauva nukkuisi vaunuissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla ei oo edes näköytetyttä rattaisiin ja silti nukun sohvalla ja muksu rattaissa, itkari tosin on. näin olen aina tehnyt ja kertaakaan ei oo vauva joutunu odottamaan rattaissa hereillä kun ite nukun, aina oon itkariin heränny.

Olen vahingossa nukahtanut kerran, lopputulos: yläkerran naapuri soitti ovikelloa kertoakseen että vauva on jo hyvän aikaa huutanut parvekkeella. En siis uskaltaisi, tuolloinkin meillä oli käytössä nimittäin itkuhälytin, joka jostakin syystä ei sitten toiminutkaan.

niin ja miel on lapsi viel etuoven edessä, en siis nää rattaita. ulko-ovi on auki mut väliovi kiinni.
rivarissa asutaan. taidampa käydä nukkumaan! näin sadesäällä ei voi takapihalle nukuttaa kun siel ei oo katosta.

joo.. koirat laittasin vauvan kanssa pihalle,, ei varmasti noiden kahden ohi pääse ketään..
Sitten ikkuna auki ja tähän sohvalle makaa, en nuku niin sikeesti ettenkö kuulis jos vauva alkaa itkemään..

En todellakaan! Yhdelle "tuttavalle" kävi rivarialueella niin, että vietiinpä sitten vaunut ja vauva hänen sisällä touhutessaan. Vauva nukkui etupihalla, ulko-oven ja varaston välissä piilossa. Oli naapuruston lapset asialla ja tekivät todella (veeitun) hauskan pilan :( Lapsi löytyi keinun alta..... vaunut oli siinä lähellä.....

Yhteistyössä