Mitä teidän tytöt 146cm painaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja napsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

napsu

Vieras
Juu, olis mukava tietää. Meidän tyttö painaa 44,5 kiloa, ehkä muutaman kilon "liikaa" mutta terkkari ei ollut asiaan puuttunut. Mitään numeroa ei asiasta otetakaan, ihan pieniä muutoksia ehkä, jotta pituuskasvu tossa korjais tilanteen. Reipas, liikunnallinen ja ihana tyttö =)
Itsekin olen aika samanlainen ollut lapsena, tuntuu vaan että aika paljon on niitä todella todella hoikkia tyttöjä samalla luokalla. Niin 10v on tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja napsu:
Juu, olis mukava tietää. Meidän tyttö painaa 44,5 kiloa, ehkä muutaman kilon "liikaa" mutta terkkari ei ollut asiaan puuttunut. Mitään numeroa ei asiasta otetakaan, ihan pieniä muutoksia ehkä, jotta pituuskasvu tossa korjais tilanteen. Reipas, liikunnallinen ja ihana tyttö =)
Itsekin olen aika samanlainen ollut lapsena, tuntuu vaan että aika paljon on niitä todella todella hoikkia tyttöjä samalla luokalla. Niin 10v on tyttö.

Mä painoin ton verran 22 vuotiaana,,tosin pituutta oli 173 :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vähän on pullee, n. 30 kg olis sopiva kasvavalle, alle 30 kg on myös vielä ok

no alle 30kg painava tolla pituudella on kyllä jo TODELLA laiha.

Uskon että terkkari puuttuu jos isommin olis huomautettavaa.

Sen takia en tosiaan isommin yritä puuttua, ettei tolla iällä tulis jo stressiä. (näitä syömishäiriöisiä on jo tosi nuoriakin)

Enemmän sitä että tarkistan omia tapojani (aina on hedelmiä ja vihanneksia, vähemmän kotona herkkuja jne, käydään yhdessä liikkumassa tms)...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vähän on pullee, n. 30 kg olis sopiva kasvavalle, alle 30 kg on myös vielä ok

heh, kyllä tuo meijän neitokainen on laiha!!! ja painaa 33kg, taitaa kyll olla 145cm. ei missään nimessä sais olla laihempi.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
meillä tyttö 150cm ja painaa 44 kg, hieman pulleampi kuin suurin osa luokkatovereista(pari samanpainosta löytyy + pari huomattavasti painavampaa)

no mä oon 150cm ja painan 53kg. Normaalipainoinen olen.. tosin pituuskasvu on loppunut aikoja sitten, en tiedä onko kasvavassa iässä sitten oltava hoikempi.. :laugh:

kiitos!
Kiva saada vastauksia, kun mitään taulukkoja ei ole näkyvillä missään, eikä Bmi oikein lapsilla toimi. Kyllähän sen peilistä ja silmillä näkee mutta kiva saada vertailuja.
Meillä tyttö on myös (kuten esim. Metsola kirjoitti) liikunnallinen ja lihaksiakin löytyy. Kaikenkokoisia meitä on aikuisia ja lapsia =)

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
meillä tyttö 150cm ja painaa 44 kg, hieman pulleampi kuin suurin osa luokkatovereista(pari samanpainosta löytyy + pari huomattavasti painavampaa)

no mä oon 150cm ja painan 53kg. Normaalipainoinen olen.. tosin pituuskasvu on loppunut aikoja sitten, en tiedä onko kasvavassa iässä sitten oltava hoikempi.. :laugh:

No sinällään "on oltava hoikempi" musta että kroppa on niin erilainen (ei rintoja, lantiota jne) eli mittasuhteet aikalailla erilaiset aikuisella ja lapsella vaikka olis samanpituisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
kiitos!
Kiva saada vastauksia, kun mitään taulukkoja ei ole näkyvillä missään, eikä Bmi oikein lapsilla toimi. Kyllähän sen peilistä ja silmillä näkee mutta kiva saada vertailuja.
Meillä tyttö on myös (kuten esim. Metsola kirjoitti) liikunnallinen ja lihaksiakin löytyy. Kaikenkokoisia meitä on aikuisia ja lapsia =)

meidän tyttö ei kasva enää.. on 15v.
lihakset on ihan judotreenillä ja pyöräilyllä saatu aikaan

Itse olen 11v

Huh mikä läski!