Mitä teidän tekee mieli jos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Williviini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
tupakkaa....ollu aamu 9:st ilman ja jukoliste et tekee tiukkaa pikkuhiljaa no purkkaa jauhan tääl =)

Mää kävin pari minsaa si..*vääntää puukkoa haavassa*

kiitti vaa...onneks alkaa salkut ni saan käsil tekemist ku vedän karkkii ja sen semmosta!

Alkuperäinen kirjoittaja perjantai:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja perjantai:
Niskahieronta, kunnon nainti, punkkupullo ja pari röökiä, kiitos.

Ja missä siinä oli suola :saint:

Se kihoaa miehen iholle ja nuolen sen. *nyökyttelee*

Ikävää vaan, ettei toive toteudu.

Jotain helpomaa hakisin ;) Vaikka tuokin suola ois aika kiva juttu....
mutta aivan liian hankala tähän tilanteeseen :laugh:

Eikö ois mitään kevyttä suolasta? :saint:

Ruisleivän päälle seosta, jossa on valkosipulia ja keijua/voimariinia. Ruisleivät leikataan saksilla sormen vahvuisiksi siivuiksi ja paistetaan 250 asteisessa uunissa .....no, nyt olen ajan unohtanut, vaikkaisin 8 min. Leivistä tulee kovia ja vallan ihania. Eivätkä ne suttaakaan siellä sohvalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Eikö ois mitään kevyttä suolasta? :saint:

Ruisleivän päälle seosta, jossa on valkosipulia ja keijua/voimariinia. Ruisleivät leikataan saksilla sormen vahvuisiksi siivuiksi ja paistetaan 250 asteisessa uunissa .....no, nyt olen ajan unohtanut, vaikkaisin 8 min. Leivistä tulee kovia ja vallan ihania. Eivätkä ne suttaakaan siellä sohvalla.

kuulostaa tosi kivalta! tuollaistsa rouskuteltavaa! :p Voishan tuotakin kehitää... aina ei voi vetää valkosipulia (harmi)

Ensin tekee mieli sipsejä ja sitten suklaata ja sitten sipsejä ja sitten suklaata...........sipsejä........suklaata.
Niitä sitten pistelen vuorotellen menemään yhden illan :P

Yhteistyössä