Tekee suolasta mieli, joku puutosko?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suolaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suolaaja

Vieras
Monena päivänä peräkkäin on tullut popsittua suolapähkinöitä, kun tekee mieli suolaista.
En siis nälkään niitä syö, mutta jotain suolasta pitää kokoajan saada.

 

Yhteistyössä