Teksisi mieli jotain. En vaan oikein välitä makeasta. Mitä teidän tekee mieli kun puhutaa suolasesta hyvästä. Sipsitkään ei innosta.... pitäis keksiä jotain kivaa kevyttä ja suolasta 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Juustonaksuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:tupakkaa....ollu aamu 9:st ilman ja jukoliste et tekee tiukkaa pikkuhiljaa no purkkaa jauhan tääl =)
Alkuperäinen kirjoittaja v:mun tekis mieli ite tehtyjä poppiksia
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Laitan kohta tuollaisia aurinkokuivatuilla tomaateilla ja oliiveilla maustettua patonkia uuniin, sen kanssa salaattia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:tupakkaa....ollu aamu 9:st ilman ja jukoliste et tekee tiukkaa pikkuhiljaa no purkkaa jauhan tääl =)
Mää kävin pari minsaa si..*vääntää puukkoa haavassa*
Alkuperäinen kirjoittaja nurina:mun tekis mieli tortilloja..justiisa ootan mitä kivaa isäntä keksii iltapalaks kotimatkalla,kun komensin peukun kautta tulemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perjantai:Niskahieronta, kunnon nainti, punkkupullo ja pari röökiä, kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Noita pitsoja jotka meni just uuniin ja sitten karkkeja joita ostin,pepsimaxia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja perjantai:Niskahieronta, kunnon nainti, punkkupullo ja pari röökiä, kiitos.
Ja missä siinä oli suola :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja perjantai:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja perjantai:Niskahieronta, kunnon nainti, punkkupullo ja pari röökiä, kiitos.
Ja missä siinä oli suola :saint:
Se kihoaa miehen iholle ja nuolen sen. *nyökyttelee*
Ikävää vaan, ettei toive toteudu.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Eikö ois mitään kevyttä suolasta? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Eikö ois mitään kevyttä suolasta? :saint:
Ruisleivän päälle seosta, jossa on valkosipulia ja keijua/voimariinia. Ruisleivät leikataan saksilla sormen vahvuisiksi siivuiksi ja paistetaan 250 asteisessa uunissa .....no, nyt olen ajan unohtanut, vaikkaisin 8 min. Leivistä tulee kovia ja vallan ihania. Eivätkä ne suttaakaan siellä sohvalla.