Mitä teidän lapset tekee niillä foliopalloilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy tämä :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyy tämä :)

Vieras
Nih, siinä se otsikossa tulikin :) Leikkiikö lapset niillä vai "onko" ne vaan?

Itse lapsena sain kyllä aina pallon mutta en muista et sillä ois mitenkään leikitty tms. Seuratiin vaan kun se alko tyhjenemään :D

Nyt tuli mieleen kun oma lapsi on 2v ja kyllähän ne valtavat palloröykkiöt näyttää houkuttelevilta mut onko niissä oikeesti mitään järkeä?! ;)

Eikö tavallisista ilmapalloista oo enemmän iloa kun oikein aattelee? Niillä voi vapaasti leikkiä eikä haittaa vaikka poksahtaisi..

Hankitaanko teille folio palloja, miksi? miksi ei? :)

IRA roudaa sitä mukanaan vessaankin. :D AlQaida kuskaa hieman vähemmän. Isommat ovat vieneet koristeiksi huoneisiinsa. Siis ikähaarukka 9-16 v.

Omani on ihan lasten kiusaksi lillumassa rappusissa.

Mun mielestä oli lapsena tosi hauskaa päästää pallosta irti ja antaa sen lentää kattoon. Sitten kiivettiin kerrossänkyyn ottamaan pallo pois katosta jos ei muuten ylletty siihen naruun ja taas sama homma. Kerran tein typerän tempun, kun halusin kokeilla samaa terassin katoksen alla. Tietenkään pallo ei pysynyt siinä, vaan lähti ilmavirtojen mukana leijailemaan ja pääsi karkuun. Sitten tuli kyllä itkut. :(

Sidottiin myös joskus lego-ukko pallon naruun ja lennätettiin sitä.
Mun mielestä markkinoilta saatavat foliopallot ja heliumpallot oli paljon kivempia kuin tavalliset puhallettavat ilmapallot, koska niitä pystyi lennättämään kattoon. Foliopallot oli myös tosi kauniita. Mua aina harmitti, kun en ikinä saanut isointa mahdollista muotoon leikattua palloa (esim. My little pony tms.) vaan aina piti valita niistä pienemmistä. :(

11 kk vauva oli ekan päivän ihan onnessaan pallosta. Istui ja kiskoi narusta ja hihkui. Toisena päivänä ei enää kiinnostanut mutta 3-vuotias isosiskonsa kuskaa mukanaan joka paikkaan, ja kyllä vessaan meilläkin

Ei meidän lapset (5- ja 3-vuotiaat) niillä mitään tee, kunhan ihailevat. Haluan suoda lapsilleni jotain "ylellisyyttä", josta itse jäin lapsena paitsi koska lapsuudenperheeni rahat olivat hyvin tiukilla. Koskaan siis en itse lapsena saanut foliopalloa ja olin siitä(kin) kateellinen niille jotka saivat. Omat lapseni eivät tosin tule arvostamaan pätkääkään sitä että saavat foliopallot joka vuosi, vaan tulevat pitämään sitä itsestäänselvyytenä.

Mä kysyin mun kaverilta kerran, et mistä kannattaa pallo hakea. Ja hän vastasi et hae xxxxxx:sta, kun ne tyhjenee nopeimmin. Olin ihan ihmeissäni vastauksesta...Mutta nyt muutaman vuoden kokeneempana vanhempana jo ymmärrän :D Ihan kiva kun ne pallot saa pois nurkista kuleksimasta ennen juhannusta :whistle:

Meillä lapsi sai ekan foliopallonsa viime Vappuna ollessaan 9kk ja se riemu pallosta oli täysin hintansa väärti! Sitä kiskottiin ylös/alas, vedettiin perässä, ihmeteltiin rapinaa, kiiltävää/peilaavaa pintaa jne. Eikä kyllästynyt ennen kuin pallo tuli alas ja laitettiin roskiin.

Takuulla saa pallonsa tänäkin vuonna :) Pieni hinta mukavasta lapsuusmuistosta.

Mun mielestä oli lapsena tosi hauskaa päästää pallosta irti ja antaa sen lentää kattoon. Sitten kiivettiin kerrossänkyyn ottamaan pallo pois katosta jos ei muuten ylletty siihen naruun ja taas sama homma.

Sidottiin myös joskus lego-ukko pallon naruun ja lennätettiin sitä.
Mun mielestä markkinoilta saatavat foliopallot ja heliumpallot oli paljon kivempia kuin tavalliset puhallettavat ilmapallot, koska niitä pystyi lennättämään kattoon.

Samat muistot! :)

Yhteistyössä