Mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästynyt

Vieras
Olemme lapseton aviopari ja oltu naimisissa kaksi vuotta. Minua on alkanut kyllästyttämään mieheni kiinnostus vain ja ainoastaan hänen munansa ja miltä ne näyttävät ja ovatko ne minun mielestä hyvän näköiset. Hän muotoilee niiden karvoitusta lähes päivittäin ja aina kuin se vain on mahdollista hän on alasti ja kyselee minulta, että onko hyvän näköinen ja suuri. Hän on hankkinut peniksen kehittimen ja katsoessamme illalla televisiota hän usein samalla pumppaa penistään ja aina väölillä näyttää minulle, etttä katso kuinka suuri se on. Tämän kaiken vielä kestäisin, mutta kun rakastelusta ei sitten kuitenkaan tule juuri yhtään mitään, koska useasti hän laukeaa jo sisään mennessään ja muutoin se kestää korkeitaan minuutin.
Olen harkinnut lähteä kävelemään, mutta en tiedä kuinka sen tekisin, koska en haluaisi häntä loukata, koska hän ei itse huomaa mitä tekee.

Ja kenen takia sun pitää koko ajan kehua sen munia että sen munat kelpaa ja on niin hyvän näköiset että jopa jaksaa kyniä niitä joka päivä? (jonkun toisen pimun takiako ehkä?

Älä huoli, et ole yksin tuon ""liian lyhyt kesto"" kanssa. Minun ex-poikakaveri tuli joka kerta kahden vuoden ajan alle viiden minuutin. Odotan vieläkin sellaista miestä joka antaisi minulle orgasmin. saamarin pikakiitäjät!

Yhteistyössä