Mitä tehdä tälle ongelmalle? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mun ongelma on siis se, että olen liian hysteerinen, pelkään kävellä yksin pimeillä kaduilla tai ylipäätään en uskalla liikkua yöaikaan yksin enkä uskalla olla yötä yksin kotona :| :snotty: En ole koskaan uskaltanut, ehkä sitten uskaltaisin, jos valvoisin koko yön, mutta nukkumaan en uskalla mennä, jos olen koko yön yksin talossa :/ Veljeni tai jonkun kaverin kanssa uskallan olla yön, nuorempana en uskaltanut ilman aikuista. Kerrostalo on ainoa paikka, jossa uskaltaisin olla yön yli yksin.

Nyt mun sitten pitäisi ensi kuussa olla yö yksin kotona, mutta ajatus hirvittää liikaa..mitä asialle voisi tehdä? Ei 18-vuotiaana pitäisi enää pelätä yksin olemista :ashamed: Ehkä sitten menen sillon vaikka isovanhemmille tai jotain..kirjotuksiin täytyy lukea (kirjotukset heti ko. viikonlopun jälkeen ), joten kaveria en viitsi pyytää meille. Onko muita arkajalkoja vai olenko ainut neuroottinen? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sä et ainakaan koskaan vois omaan kämppään muuttaa :o

Joskus olin sitä mieltä, että muutan parhaan ystäväni kanssa samaan kämppään tai joka tapauksessa asun aina kämppiksen kanssa. Nyt kyllä uskallan kerrostaloon muuttaa, jos asunto on sen verran ylhäällä, ettei ikkunoista pääsee sisään :whistle: Ja turvalukot, turvaketjut ym. :whistle:

Mä voin lainata sulle mun puudelia
puudeli.jpg

Olet neuroottinen! Tarvitsisit jotakin mikä rentouttaisi sua hiukan ettet olisi tollainen kireä ihan yksinkertaisissa asioissa.. Minusta seksi vois olla yks hyvä.. anteeks nyt, tää ei ollut yhtään vittuilua vaan todellinen toteamus, seksi olis hyvä tapa rentouttamaan tuollaista neuroottisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Olet neuroottinen! Tarvitsisit jotakin mikä rentouttaisi sua hiukan ettet olisi tollainen kireä ihan yksinkertaisissa asioissa.. Minusta seksi vois olla yks hyvä.. anteeks nyt, tää ei ollut yhtään vittuilua vaan todellinen toteamus, seksi olis hyvä tapa rentouttamaan tuollaista neuroottisuutta.

hah, just :laugh: No etsippä mulle sitten poikaystävä ;) :whistle:

Kyllä mäkin pelkään pimeetä vaikka oon jo 26v. En välttämättä noin paljon ku tytsi. Siis enää.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

hah, just :laugh: No etsippä mulle sitten poikaystävä ;) :whistle:

No pistetään etsintään.. sä olit Turusta päin eikös.. laitan tutkan päälle vapaiden ja innokkaiden miesten varalle sinne suuntaan.. olen muuten nauttanut aikas monta ihmistä oikeastikin, mun yks kaveri ei suostu mun kanssa enää baariinkaan ollenkaan kun nakitan sen aina johonkin herraseuraan aikani kuluksi.. :D

Olen kerran ollut 15-vuotiaana lapsenvahtina yön yli, jolloin hoidin kahta pientä lasta, käytännössä katsoen olin siis yksin, lapset sen verran pieniä. En juuri nukkunut sinä yönä, pakon edessä olen joskus yksin yön, mutta ei se pelko ja huonot yöunet ole oikein hyväksi :/ :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kgbfbjtfjg:

Kyllä mäkin pelkään pimeetä vaikka oon jo 26v. En välttämättä noin paljon ku tytsi. Siis enää.

Äläs nyt ole noin tosikko kun ei tytsikään näköjään ollut ;)

ootko miettinyt, onko sulle tapahtunut yöllä mitään pelottavaa kun olit lapsi? Miellä katsoi joku äijä ikkunasta sisälle, samalla kun toinenv arasti pihaltamme autosta bensat, isän työkaluja jne. Mä aloin pelkään tuon takia, pelkoa lisäsi se että talomme oli kaukana muista tumman metsikön ympäröimänä, pihavalona onneton tuikku joka ei tietenkään saanut olla päällä (tästä kauan jo) Oikeasti en oo yksin joutunut elämäänkään, koska opiskeluaikoina oli solukavereita, sit meninkin jo naimisiin ja sain lapsen. Nuoruusaikana olin kyllä tutun perheessä talovahtina pari yötä, ja tuolloin otin pari kaljaa jotka rentoutti. Tosin sitä en suosittele pitempiaikaiseksi keinoksi. Mut kannattaa pohtia, mitä on pelkojen takana

Pimeässähän on turvallista. Möröt ja sarjamurhaajat ei näe, milloin hyökkäät karjaisten niiden kimppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis pelkäätkö sä sitä, että joku murtautuu yöllä sisään, vai mitä?

Joo, just jotain tommosta, meiän naapuriin on kerran murtauduttu. Mun pahin pelko yleensäkin on, että joku mies hyökkäisi kimppuun :snotty: Mulla on liian suuri itsesuojeluvaisto, ehkä siksi en useinkaan joudu vaaratilanteisiin :whistle:

no et oo ainoo neuroottinen. eikä tuo pelko ole mitenkään vähätelty näinä aikoina. kyllä mieki pelkäisin olla yksin omakotitalossa. ku täällä kerrostalossaki pitää laittaa ovi takalukkoon ja ikkunat kiinni jos yksin joudun neidin kanssa yön viettämään :/

ku siulla on ne kirjotukset heti niin elä riskeeraa niitä vaan mee isovanhempien tykö yöksi niin saat rauhassa lukea ja nukkua. tiiän kokemuksesta miten tärkiää se uni on ennen kirjotuksia
c031.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Pimeässähän on turvallista. Möröt ja sarjamurhaajat ei näe, milloin hyökkäät karjaisten niiden kimppuun.

Paitsi jos niillä on sellaiset lasit joilla näkee pimeässä,hrrr... Miksikäs niitä laseja nyt sanotaankaan...

Äläs nyt ole noin tosikko kun ei tytsikään näköjään ollut ;)

Ai tän perusteella tosikko... :O

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Olen siis ainut hysteerinen? :xmas:

Onko sulle sattunut joskus jotain? Ei noin paha pelko ihan tavalliselta kuulosta.

Ei ole sattunut, olen vain arka tällaisissa asioissa, liian suuri itsesuojeluvaisto. Ja mulla on myös aika vilkas mielikuvitus :whistle:

Yhteistyössä