Mitä tehdä Sunnuntaina 1,5 vuotiaan kanssa? (Helsinki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Sunnuntaina olis päivä kummitytön kanssa.
Asuvat itse "maalla", joten jotain erikoisempaa olis tarkoitus kehitellä.
Linnanmäen Sealife olisi harkinnassa, mut muita ehdotuksia?
4kuinen vauva mahdollisuuksien mukaan mukanamme ja toisen aikuisen saa tarvittaessa seuraan :)

Suosittelen ennemmin eläinmuseota. Kiva, halpa ja helppo paikka mennä. "Aukeaa" ehkä tuon ikäiselle sealifeä paremmin. 1.5vuotias saatta pelätä sealifessä. En tarkoita, että kaikki, mutta aremmat. Siellä on pimeää ja kuuluu nauhalta esim suden ulvontaa. Oma esikoinen ja muutama kaverinsa esim. arkailivat tuossa iässä siellä, kuopuksemme taas ei yhtään. Mutta suositukseni on silti eläinmuso!

eläinmuseo ei kiehdo itseä ollenkaan, ja liekö saa sieltä paljoa irti.
Kiinnittää huomattavasti huomiota pikkuisiin yksityiskohtiin ja ollut aiemmin kiinnostunut akvaarioista.
Hinta tässä nyt ei ole se pääasia :)
muita?

sealife vois ollakin kiva! myöskin sään salliessa seikkailu suomenlinnassa vois olla mukava. josko ois jotain lastenteatteria? ite muistan kun kummitäti mua vei teatteriin ja sieltä sit kaakaolle. taisin olla kyllä jo vanhempi.

Alkuperäinen kirjoittaja lottis:
sealife vois ollakin kiva! myöskin sään salliessa seikkailu suomenlinnassa vois olla mukava. josko ois jotain lastenteatteria? ite muistan kun kummitäti mua vei teatteriin ja sieltä sit kaakaolle. taisin olla kyllä jo vanhempi.

muuten kyllä mut sitten olis ihana olla pitemmällä reissulla seikkailemassa, ja ehkä sitten ensi kesänä ni sais olla "päiväreissulla" tutkimassa :)

Yhteistyössä