Mitä tehdä?? Oikein vai väärin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mulla

Vieras
Mies ei halua, että otamme TV-luvan ja minä taas en jaksa enää jännittää aina kun ovikello soi, että onkohan siellä TV-lupatarkastaja..

Eli ongelma on: otanko TV-luvan ja maksan sen pienissä erissä hissukseen, enkä kerro asiasta miehelle, koska tiedän että hän suuttuu siitä minulle. Vai olemmeko edelleenkin ilman TV-lupaa ja minä saan jatkaa jännittämistä..

Olisiko siis kauhean väärin ottaa se lupa ilman, että kerron siitä miehelle?! Ja lisäväriä tähän antaa vielä se, että rahat ovat todella tiukilla seuraavat pari kuukautta..huoh..

*nolottaa*

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
..Taidampa laittaa TV-ilmotuksen netin kautta menemään ja kerron miehelle, kun on hyvä hetki.. :) Kiitos teille kahdelle! :)

Siis Samperille ja Aabanille tämä...En huomannutkaan, että oli tullut muutama muukin vastaus..

Sitäkin mietin, että mies saa sitten maksaa ne sakot, mutta sekin on meidän yhteisistä rahoista pois.. Ja mä olen aina ollut tunnollinen laskujen tms. maksaja ja sääntöjen noudattaja, ottaa luonnolle olla "rikollinen..

Eräs esimerkki mieheni suhtautumisesta rehellisyyteeni:
Löysin kauppakeskuksesta lompakon ja vein sen neuvontaan. Kerroin kotiuduttuani siitä miehelle ja mies sanoi ensimmäisenä "Kai sä nyt ne rahat ainakin sieltä otit ennen infoon viemistä?!" Vastasin "En tietenkään, kun ne eivät mun olleet!" mies siihen "Eikä, ootko sä ihan tosissas..Ei voi olla totta!"
Tuli aikas p.aska fiilis..

Löysin kauppakeskuksesta lompakon ja vein sen neuvontaan. Kerroin kotiuduttuani siitä miehelle ja mies sanoi ensimmäisenä "Kai sä nyt ne rahat ainakin sieltä otit ennen infoon viemistä?!" Vastasin "En tietenkään, kun ne eivät mun olleet!" mies siihen "Eikä, ootko sä ihan tosissas..Ei voi olla totta!"

Onneksi maailmasta löytyy vielä rehellisyyttä :hug:
Aika syvältä tuo sun miehesi suhtautuminen mutta valitettavan moni ajattelee samoin.

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:

Onneksi maailmasta löytyy vielä rehellisyyttä :hug:
Aika syvältä tuo sun miehesi suhtautuminen mutta valitettavan moni ajattelee samoin.

Kiitos :)