Olen tuore 6 viikkoisen pikkutytön äiti. Lapsi on minulle ensimmäinen, joten kaikki asiat ovat vielä uusia ja opeteltavia.
Olen miettinyt, että mitä 6-viikkoisen vauvan kanssa voi tehdä? Sis muuta kuin syöttää, nukuttaa, kantaa sylissä/rintarepussa, vaunutella...? Siis sellaista, joka aktivoisi tai kehittäisi vauvaa. Vai tarvitseeko vielä tässä vaiheessa miettiä sellaista?
Tietenkin sitä tulee leperreltyä, juteltua, hymyiltyä ja hyräiltyä vauvalle (ja joskus hieron/sivelen jalkoja/selkää/peppua masuvaivojen vuoksi), mutta mitä muuta? Joko teidän muiden tämän ikäiset napposet "leikkii" itsekseen lattialla (siis makoilee tai jumppailee) tai oleskelevat pitkiä aikoja sitterissä?
Olen miettinyt, että mitä 6-viikkoisen vauvan kanssa voi tehdä? Sis muuta kuin syöttää, nukuttaa, kantaa sylissä/rintarepussa, vaunutella...? Siis sellaista, joka aktivoisi tai kehittäisi vauvaa. Vai tarvitseeko vielä tässä vaiheessa miettiä sellaista?
Tietenkin sitä tulee leperreltyä, juteltua, hymyiltyä ja hyräiltyä vauvalle (ja joskus hieron/sivelen jalkoja/selkää/peppua masuvaivojen vuoksi), mutta mitä muuta? Joko teidän muiden tämän ikäiset napposet "leikkii" itsekseen lattialla (siis makoilee tai jumppailee) tai oleskelevat pitkiä aikoja sitterissä?