V
vakiovieras
Vieras
Jätimme toimeentulotukihakemuksen 2.2.09 eikä päätöstä ei ole vieläkään tullut. Olemme oikeutettuja ko. tukeen, emme sitä muuten olisi hakeneetkaan.
Eikös laki määrää että päätös pitää tehdä viimeistään viikon päästä hakemuksen saapumisesta sosiaalitoimistoon? Eihän kuntakaan voi loputtomiin vedota äskettäiseen kuntaliitokseen ja siitä johtuvaan asioiden hitauteen. Kuntaa, johon oma kuntamme liittyi, on aikaisemmin varoitettu/huomautettu liian pitkistä käsittelyajoista ja näköjään tästä yli viikon käsittelyajasta on tullut jo tapa. Vaikkakin ilmeisesti laiton sellainen?
Mihin voin asiasta valittaa jos päätöstä ei kuulu vielä ensi viikollakaan?
Eikös laki määrää että päätös pitää tehdä viimeistään viikon päästä hakemuksen saapumisesta sosiaalitoimistoon? Eihän kuntakaan voi loputtomiin vedota äskettäiseen kuntaliitokseen ja siitä johtuvaan asioiden hitauteen. Kuntaa, johon oma kuntamme liittyi, on aikaisemmin varoitettu/huomautettu liian pitkistä käsittelyajoista ja näköjään tästä yli viikon käsittelyajasta on tullut jo tapa. Vaikkakin ilmeisesti laiton sellainen?
Mihin voin asiasta valittaa jos päätöstä ei kuulu vielä ensi viikollakaan?