Meillä myöskin n. 1,5 v kääpiösnautseri... Eläinsuojeluviranomaiset "ottivat huostaan" sen edellisestä paikasta. Eli tallissa useamman hevosen ja usean kymmenen koiran kanssa. Ei siis mitään hajuakaan sisäsiisteydestä.

Toki tuon tiesin jo ottaessani, ettei sen kanssa tule olemaan helppoa, mutta kyllä mua kanssa välillä ottaa se niiiiiin pattiin tuo sisälle kuseminen / paskominen.... \|O
Ymmärränhän mä toki sen, että eihän sitä voi toiselta ihan kaikkea vaatia, kun edellinen paikka ollut mikä on...
Meillä ei ole kiinni siitä, etteikö se pääsisi tarpeeksi ulos... boxissa se nykyisin onkin silloin kun ei itse olla kotona. Sinne ei tee mitään (kukas sitä nyt pedilleen kusis!), mutta "irrallaan" sisällä ollessa saattaa lirauttaa pisut, vaikka just olis tullu sisään. Riittää, että mä häivyn sen näköpiiristä hetkeksi... :/
Olis kyllä ihanaa, jos siitä vielä joskus sisäsiisti tulis... olen kyllä jo siitäkin toivoni menettäny.
Vielä olis yksi keino. Eräs kääpiösnautserin kasvattaja sano, että kohdun poisto vois myös helpottaa ja lopettaa tuon ikävän tavan....