mitä tehdä kun ei ole halua, motivaatiota ja jaksamista tehä mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voittoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei voittoa

Vieras
Joku varmaan ehdottaa masennusta ja jonkun nettitestin mukaan olis lievä masennusta ja jonkun toisen mukaan taas ei ole masennusta.. Pystyn nauramaan ja hassuttelemaan. Mutta silti päässäni käy kauhea mylläkkä kokoajan.. olen turhautunut, tuntuu toivottomalta ja olen jotenkin stressaantunut vaikka ei uskois että voisin olla stressaantunut, enhän mä kuulemma tee mitään. Iso kivi sydämeni päällä on ne saakelin opinnot mitä en vaan saa loppuun suoritettua ja nyt tuntuu ettei ole energiaakaan tai keskittymis kykyä. valmistuminen myöhästyy taas tai jää taas tapahtumatta, työttömyys jatkuu, köhyys jatkuu = lisää paineita ja stressiä ja toivottomuuden tunnetta.

täysin yksin olen asian kanssa eikä ketään edes kiinnosta mun elämä.

Tiedän tunteen.... Jaksan kyllä jos on tarkat suunnitelmat, kaikki aikatauluista poikkeava stressaa kovasti ja yleensä tekemättä... Nyt on menossa ammattiosaamisen näytöt... huoh... Ehkä tämä syksy osaltaan vaikuttaa, eikä meillä helpota kahden viikon sairastelu ts. kotona makaaminen, maanantaina pitäisi taas olla tsempattuna koulussa... :/

Yhteistyössä