Mitä tehdä kipeiden lasten kanssa? Paitsi katsoa lastenohjelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Lapset kun on olleet kuumeessa tämän päivän niin tuntuu, että ovat vaan toljottaneet telkkua koko päivän, mistä mulla on tietty hirveä morkkis.
Mutta mitäpä sitä oikein muuta? Tietty ovat nukkuneet ilman tv:tä ja pari kirjaakin ollaan luettu, mutta mitä sitä muuta sitten keksis? Tai mitä te muut teett lasten kanssa, kun pitää olla vaan? (hieman ehkä ristiriitainen kysymys) :xmas:

Ota askarteluvehkeet, siveltimet ja vesivärit esille ja maalatkaa ja askarrelkaa vaikka joulukortteja. Pelit on myös hyvä ajantappajia, jos lapset on sen verran isoja, että osaavat jotain jo pelata.

No eipä mekään juuri muuta olla tehty, tosin poika kun sairastaa yleensä sen yhden päivän niin en oo mitään morkkiksia telkusta ottanut.
Mut voihan sitä vaikka pelailla, piirrellä tms. jos jaksavat?

Anna nyt lasten kerrankin nauttia ja olla tekemättä yhtään mitään. Ei aina tarvitse suorittaa.

Ja miksi ihmeessä pitää olla morkkis siitä jos lapset katsoo sairaina telkkua?

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Anna nyt lasten kerrankin nauttia ja olla tekemättä yhtään mitään. Ei aina tarvitse suorittaa.

Ja miksi ihmeessä pitää olla morkkis siitä jos lapset katsoo sairaina telkkua?

Siks, kun mä oon tälläinen hölmö joka tuntee syyllisyyttä aina joka asiasta :ashamed:

No meillä vain ja ainoastaan loikoillaan sohvalla töllöö katsellen, syöden tai lukien. Meillä muksut ei kyllä jaksaisi edes vessaankaan lähteä kuumeessa. Ja suurimmilta osin nukkuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja elliot:
piirretään,maalataan,askarrellaan.leikitään sanaleikkejä (esim laiva on lastattu),pelataan pelejä (muistipeli,palapeli)..

Esikoinen on niin kipeä, että nukkuu vaan tai torkkuu tuossa sohvalla eli tosiaan ei pelikunnossa ole.

Kuopuksella taas alkaa virtaa olemaan, mutta hän on vähän pieni vielä pelaamaan. No, palapelejä ollaan tehty.

Yhteistyössä