C
cukkis
Vieras
siis minulla on yksi lapsi. Syntyi sektiolla kun käynnistyksestä huolimatta ei alkanut syntymään. Silloin olin niin helpottunut että selvittiin kaikki hengissä ja kaikki meni niin hyvin. Olin niin onnellinen. Ja peloissani koska sektio on varaallinen operaatio myös ja siitä selvisin hyvin.
Minä pelkään sairaaloita ja varsinkin toimenpiteitä siellä.
Nyt sitten toinen lapsi olisi haaveissa, edelleenkin mietin että tämä toinen vaan sen takia että saan tuolle pikku veijarille sisaruksen. Muuten varmaan olisin ihan onnellinen tästä yhdestä terveestäkin lapsesta mikä meille on suotu.
Miten uskallan nyt lähteä uuteen koitokseen kun se on niin pelottavaa ja arvatkaa saatan olla jo raskaana...kk ollaan menty ilman ehkäsyä tuurilla ne laivatkin seilaa....menetelmällä että saa tulla...
Mutta kun mua pelottaa....
Minä pelkään sairaaloita ja varsinkin toimenpiteitä siellä.
Nyt sitten toinen lapsi olisi haaveissa, edelleenkin mietin että tämä toinen vaan sen takia että saan tuolle pikku veijarille sisaruksen. Muuten varmaan olisin ihan onnellinen tästä yhdestä terveestäkin lapsesta mikä meille on suotu.
Miten uskallan nyt lähteä uuteen koitokseen kun se on niin pelottavaa ja arvatkaa saatan olla jo raskaana...kk ollaan menty ilman ehkäsyä tuurilla ne laivatkin seilaa....menetelmällä että saa tulla...
Mutta kun mua pelottaa....