Mitä tehdä äp:n kestovaipoille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Ei ole meillä käyttöä niille. Mitä kannattais tehdä, myydäkö? Ostaako niitä kukaan ja mihin hintaan niitä voi myydä? Vai säilytänkö seuraavalle sukupolvelle. Emmä tiedä. Mitä te ootte tehneet jotka ette ite käytä.

Mä annoin aikanaan omani pois kaksplussan kirpan kautta. Ja alettiin sitten kuitenkin kestoilla myöhemmin :D

Mutta saahan noista esim. huutiksessa ihan rahaakin, että oman tunnon mukaan niitä voi toki myydäkin.

Enpä tiedä maksaako niistä kukaan niin paljon, että kannattaisi alkaa oikein jossain erikseen myymään? Jos itse haluaisin eroon, antaisin kaverille tai jos myisin vaikkapa huutonetissä jotain muuta kestovaippaa tai vauvanvaatetta, laittaisin kylkiäisiksi menemään.

Niin että oot saanu nämä äp:sta eikä kelpaa?
Risuja tulee nyt ja paljon!!
Siis ei muuta kuin vauvan päälle vaan ja kokeilemaan. Tarviitko käyttöohjetta?
Et osaa pestä? Pissaa ei saa siis mitenkään pois vaipasta?

Kyllä ne on mun mielestä ihan rahanarvoista tavaraa, katso huutiksen sulkeutuneista kaupoista mitä niistä on maksettu. Ei niitä mikään velvollisuus ole ilmaiseksi pois lahjoittaa jos ei halua.

Meillä sattui olemaan juuri neuvolasta menossa yksi hoitaja jonnekin kehitysmaahan käymään ja keräsi ilmoituksella kestovaippatarvikkeita. Sinne nakkasin tuon paketin silloin, ja palkkioksi hyvä mieli molemmin puolin ;-) Varmaan nytkin kysäisisin neuvolasta, josko heillä olisi jotain kontakteja tarvitseviin.

Lähikirppiksellä oli ko. vaipat 2 ?. Meinasin ostaa, mutta tykkään harsoista vielä enemmän. Ne on nopeammat kuivattaa.

Minun viisiviikoinen vauva osaa pissiä lavuaariin vaipanvaihdon väleissä, kun ei ole aina pintakuiva Libero tai Pampers housussa. Se oppii nopsaan pois vaipoista.

Mä ainakin mielellään otan vastaan jos päätät jonnekin lahjoittaa! :) Oon tässä just pohtinut että minkälaisia vaippoja sitä alkais keräämään, kun pitää kuitenkin tälleen pitkällä aikavälillä ostaa niin ei mee sit yhdessä rytäyksessä niihin paljoa rahaa.. LA tosin vasta joulukuussa että aikaa on! :)

Yhteistyössä