mitä tehdä 11vee tytön pömppömasulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mua oikeesti huolettaa onko tuo normaalia.. :ashamed:
tyttö on muuten hoikka, eikä ylipainoa ole, mutta masu on kuin pallo...
tykkää ruuasta kovasti, ruokavalio on sillä tavalla kunnossa, että herkkuja
ei liikaa syödä.... harrastaa liikuntaa todella paljon, koulumatka on pitkä kävellen ja käy urheiluharrastuksissa 10h viikossa... tyttökin ihmettelee miksi kaikki farkut kiristää ja housun kauluksen ylle jää pallo... :(

niin, ajattelin et voisko se viitata johonkin aineenvaihduntasairauteen tai jotain? kosmeettinen haitta ei haittaa meitä :) mutta kurjaa tietty jos kaverit alkaa huomautella...

[QUOTE="vieras";24261753]ei todettuja... kova vatsa hänellä on silloin tällöin...[/QUOTE]

Allergiat voi alkaa milloin vaan. Jos tähän liittyy mitään vatsavaivoja (ripuli, ummetus, ilmavaivat, huono olo, kipu....), kannattais käydä jostain kysymässä ainakin että kannattaisko testata.
En oo ammattilainen, mutta mulla puhkee koko ajan lisää allergioita. Yleensä mun oireisiin kuuluu tuollasen pömpön lisäksi vaikka noi ilmavaivat, mut ei välttämättä.

En osaa sanoa mistä vois johtua mutta meidän 13 vuotiaalla likalla on sama ongelma. Tosin likka ei mikään erityisen hoikka oo mutta kuitenkin ihan normaalikokoinen muuten paitsi maha on pallo. Siis ihan eriparia muun kropan kanssa. On tosiaan vaikea löytää sopivia housuja.
Oon kans ruvennu täs miettiin että voisko tos joku sairaus olla takana.

juu, maha on kovalla joskus, eikä toimi joka päivä... verrattuna pikkusiskoon, joka on ihan läpipasko ja maha sen näköinenkin... :D pitänee koittaa vähentää leipää ja maitotuotteita....

[QUOTE="hyrrä";24261784]no huh huh, sairasta epäillä että lapsi on raskaana!

lapsellasi on varmasti laktoosi-intoleranssi. kannattaa käydä lääkärissä. :)[/QUOTE]

Kyllä mullakin tuli mieleen, että entä jos sitä on joku käyttänyt hyväksi ja on raskaana. Kuule tuollaisia uutisia on lehdissä jatkuvasti... :(

[QUOTE="vieras";24261902]juu, maha on kovalla joskus, eikä toimi joka päivä... verrattuna pikkusiskoon, joka on ihan läpipasko ja maha sen näköinenkin... :D pitänee koittaa vähentää leipää ja maitotuotteita....[/QUOTE]

Kokeile vähentää vähäsen viljoja, vois helpottaa tuohonkin ongelmaan todennäköisesti. Uskoisin että kun maha toimii päivittäin eikä ole kovalla niin ei maha pömpöttäis.

[QUOTE="qqq";24262128]Myös jos on notkoselkä, maha on pallo, vaikka muuten olisi todella jopa alipainoinen.[/QUOTE]

Minä olen tätä tyyppiä, enää en tosin alipainoinen.

Uusimmat

Yhteistyössä