Mitä teette tänään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "simu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähden kohta viemään yhtä lasta tallille, sillä aikaa käyn itse varmaan kaupassa ja kahvilassa kahvilla. Loppuilta vaan oleilua, pitää vähän siivota ja ehkä pyykkiäkin pestä.
 
kohta syödään. sit pitäis käydä kaupassa ja kysymässä kampaajalle aikaa mun ja tytön hiustenleikkuuseen. kait sitä ulkoillakin pitäis ja illemmalla jos yrittäis hetken nukkua ennen kun yöksi töihin menen.
 

Yhteistyössä