Mitä teette tänään? tai ylipäänsä viikonloppuna?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kotona lasten kanssa, kivaa! Mies lähti - kerrankin - kaveriporukan kanssa tuulettumaan. Lähdemme kohta ulos, ulkoilun jälkeen tehdään iso kipollinen poppareita ja syödä märsytään ne. Eiköhän se siitä...
 

Yhteistyössä