U
uusavuton
Vieras
Miten teidän arki sujuu pienen, n. 2-4 kk vauvan kanssa? Leikittekö paljon, tai miten olette vauvan kanssa, siis muutakin kuin se perus vaipanvaihto, syöminen, nukkuminen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:totta kai leikin, esittelen kotia ja leluja ja täytetään yhdessä tiskikonetta, ripustetaan yhdessä pyykkiä ja vauva on lattialla ku imuroin. joskus katellaan yhdessä telkkariaki. toki, meillä kun on jo tätä porukkaa, niin pienin viihtyy vain ruokapöydässä muita katselemallakin. muistan esikoisen kanssa, että istuin samalla lailla lattialla eka vuoden ku nyt ton nelosenki kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Sillon kun tyttönen oli tuon ikäinen, vietti lähes koko päivän kantoliinassa ja mä tein mitä tein. Käytiin ulkona, siivosin, ostoksilla, laitoin ruokaa, jne.. Tykkäs tosi paljon. Sai nukkua kun nukutti, muuten oli liikkeessä ja näki kaikkea mitä mä tein, saatoin siinä lomassa selittää mitä olin tekemässä tai muuten vaa höpistä tai vaikka laulaa.
Alkuperäinen kirjoittaja dina:Ei sen vauvan kanssa tarvitse hirveästi tehdä. Tuossa vaiheessa vaipan vaihtokin on elämys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Sillon kun tyttönen oli tuon ikäinen, vietti lähes koko päivän kantoliinassa ja mä tein mitä tein. Käytiin ulkona, siivosin, ostoksilla, laitoin ruokaa, jne.. Tykkäs tosi paljon. Sai nukkua kun nukutti, muuten oli liikkeessä ja näki kaikkea mitä mä tein, saatoin siinä lomassa selittää mitä olin tekemässä tai muuten vaa höpistä tai vaikka laulaa.
Minä en jaksa kantaa vauvaa koko ajan, tai sitten en osaa sitoa oikein. On tosin iso vauva, 7 kg oli 2-kk-neuvolassa. En jotenkin osaa sitoa niin, ettei pää retkottaisi, kun on siis isokokoinen, mutta vielä ihan vauvanlötkö, ja minä rintava, eli jotenkin ei tunnu löytyvän hyvää asentoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dina:Ei sen vauvan kanssa tarvitse hirveästi tehdä. Tuossa vaiheessa vaipan vaihtokin on elämys![]()
No tälläiseltä se elo vähän meillä tuntuu olevan. Mutta poden siitä huonoa omaatuntoa, kun kaikki ympärillä touhuavat vaikka mitä, on kehittävää lelua ja musiikkiä ja jumppaa ja vaikka mitä. Ja jos jossain käyn tapaamassa ihmisiä, se on yleensä vauvan päiväuniaikaan, jolloin hän on autuaan tietämätön mistään tapahtumista.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dina:Ei sen vauvan kanssa tarvitse hirveästi tehdä. Tuossa vaiheessa vaipan vaihtokin on elämys![]()
No tälläiseltä se elo vähän meillä tuntuu olevan. Mutta poden siitä huonoa omaatuntoa, kun kaikki ympärillä touhuavat vaikka mitä, on kehittävää lelua ja musiikkiä ja jumppaa ja vaikka mitä. Ja jos jossain käyn tapaamassa ihmisiä, se on yleensä vauvan päiväuniaikaan, jolloin hän on autuaan tietämätön mistään tapahtumista.
Juu, ei tarvii mitään ihmeellisiä tehdä. Ulos on hyvä mennä päivittäin jotta saa raitista ilmaa, mutta ei nuo pienet mitään suurensuuria elämyksiä kaipaa, päinvastoin. Rauhallinen ympäristö ilman liikaa virikkeitä tekee hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dina:Ei sen vauvan kanssa tarvitse hirveästi tehdä. Tuossa vaiheessa vaipan vaihtokin on elämys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dina:Ei sen vauvan kanssa tarvitse hirveästi tehdä. Tuossa vaiheessa vaipan vaihtokin on elämys![]()
Juu, ei tarvii mitään ihmeellisiä tehdä. Ulos on hyvä mennä päivittäin jotta saa raitista ilmaa, mutta ei nuo pienet mitään suurensuuria elämyksiä kaipaa, päinvastoin. Rauhallinen ympäristö ilman liikaa virikkeitä tekee hyvää.
Ulkoilua vauva saanee riittävästi, eilenkin nukkui 6 h ulkona!