Mitä teette lasten pieneksi käyneille vaatteille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akkavalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akkavalta

Jäsen
15.12.2006
651
0
16
En tunne ketään kelle antais joten kaapit pursuaa liian pieniä vaatteita. Mihin itse viette? Mietin et jos jaksais kirpputorille viedä tai johonki vaatekeräykseen.
Miten raskin luopua sellaisista mistä pidän. Osan tietenkin säästän mut ei taida olla järkeä kaikkia kivoja säilyttää.
osan vaatteista lapset on ottanut isojen nallejen käyttöön.
Mitä teette äitiyspakkayksen vaatteille? Haluaako niit kukaan?

Lahjoitan tarvitseville, myyn kirpparilla, rakkaimmat säilytän aarteiden laatikossa... Ja mä muutes kerään äp:n vaatteita eri vuosilta. Tosin pitää olla hyvin hyväkuntoisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Lahjoitan tarvitseville, myyn kirpparilla, rakkaimmat säilytän aarteiden laatikossa... Ja mä muutes kerään äp:n vaatteita eri vuosilta. Tosin pitää olla hyvin hyväkuntoisia :)
toi 2005 vuoden on täysin käyttämätön mut sul taitaa sellanen olla jo ku on niin tuore. missäkähän seki on. taitaa olla kellarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Jemmaan muutenkin ahtaisiin tiloihin.. Mulla kun on ikuinen vauvakuume, en osaa sanoa, millon on varmasti viimeinen lapsi, että vois antaa tai myydä vaatteet pois.

no vähä sillä minäkin olen jemmannut et jos vielä yhden mut ku ei siltä oikein näytä nii ajattelin etten voi loputtomiin kerätä. joskus tulee raja vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
toi 2005 vuoden on täysin käyttämätön mut sul taitaa sellanen olla jo ku on niin tuore. missäkähän seki on. taitaa olla kellarissa.

Juu, tuo 2005 tuli pojan kylkiäisinä :D

tota huutista mäki mietin et jos parhaat valkkais ja kokeilis onnea siellä. mut oon kyl tosi laiska värkkään noitten vaatteitten kans. pitäs jaksaa postiin asti ne saaja.
enkä tajua miten raskin antaa ne pois. jostain syystä roikun niis vaik järki sanoo et pois pois.

Kirpparilta varaan kerran tai kaksi vuodessa myyntipaikan, johon laitan myyntiin pieneksi käyneet lapsen vaatteet ja muut varusteet. Jotain olen antanut kummipojalle,vaan kun niistä ei edes kiitosta saa, mieluummin myyn ja laitan rahat pojan tilille.

Yhteistyössä