Mitä teette kun, joku soittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plääh

Vieras
teille, mutta ette sillä hetkellä pysty vastaamaan. Soitatte myöhemmin takaisin, mutta "kaveri" puhuu toista puhelua, teidän puhelu "koputtaa" kaverille. Mutta "kaveri" ei keskeytä puhelua tai soita takaisin.

Eli lähinnä sitä kysyn yritättekö soittaa takaisin niin monta kertaa että "kaveri" vastaa, vai jäättekö odottamaan hänen soittoaan.

Eräs kaverini ei koskaan vastaa minulle kun soitan takaisin, vaan minun pitää soittaa ränkyttää montakertaa, jonka jälkeen hän ehkä soittaa takaisin. Ärsyttävää. Hänellä sitä asiaa alunperin kuitenkin on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
kerran kokeilen soittaa takas.
Kyllä kaveri sit soittaa,jos on asiaa.

näin minäkin sen ajattelen, mutta nyt olen jo toista päivää odottanut kaverin puhelua, kun en jaksanut/viitsinyt soittaa takaisin kuin sen yhden kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
kerran kokeilen soittaa takas.
Kyllä kaveri sit soittaa,jos on asiaa.

näin minäkin sen ajattelen, mutta nyt olen jo toista päivää odottanut kaverin puhelua, kun en jaksanut/viitsinyt soittaa takaisin kuin sen yhden kerran.

No ei sillä sitten ollut asiaa.

Minäkin välillä soittelen ihan vain tylsyyttäni, ja jos eivät soita takas, asia ihan ok, enkä minäkään välttämättä soita jos sitten ei enää sovi.

No, jos joku on soittanut mulle, niin soitan ehkä kerran hänelle. Riippuu sottajasta. (jos numero on sellainen jota mulla ei ole muistissa, niin en soita ollenkaan)

Ja jos kaveri ei vastaa, niin hän saa soittaa sitten mulle.

Ja sama juttu, jos olen ollut eka soittaja, mut on koputtanut, niin sitten hän saa soittaa mulle. En soita uudestaan ellei ole oikeasti joku tärkeä asia.

Yhteistyössä