V
vierailija
Vieras
Jehovan todistaja lapset saavat itse aikanaan päättää mihinkä uskontoon liittyvät,ja sen takia heitä ei kasteta pienenä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Sanon että ei kiitos ja vedän oven kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Pyydän juttelemaan. Usein lähtevät ennemmin kuin tahtoisinkaan heidän lähtevän.
Alkuperäinen kirjoittaja kristitty:Sanon heille että mä uskon Jeesukseen enkä tarvitse heidän opetuksiaan, mutta voin keskustella heidän kanssaan. Annan niiden sanoa mitä he ajattelee ja mä kerron omasta uskostani. Yleensä keskustelu loppuu niin että he kyllästyvät/suuttuvat ja lähtevät pois kun eivät saa mua käännetettyä heidän uskoonsa. Meidän ovella heitä käy muutaman kerran vuodessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Pyydän juttelemaan. Usein lähtevät ennemmin kuin tahtoisinkaan heidän lähtevän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kristitty:Sanon heille että mä uskon Jeesukseen enkä tarvitse heidän opetuksiaan, mutta voin keskustella heidän kanssaan. Annan niiden sanoa mitä he ajattelee ja mä kerron omasta uskostani. Yleensä keskustelu loppuu niin että he kyllästyvät/suuttuvat ja lähtevät pois kun eivät saa mua käännetettyä heidän uskoonsa. Meidän ovella heitä käy muutaman kerran vuodessa.
Jehovan todistajat eivät käännytä
Alkuperäinen kirjoittaja Merili:Kerron että minulla on valintani mukainen uskonto ja oma kirkko johon voin mennä. Se yleensä riittää. Ja sukunimi ovessakin antaa lisäpontta sille etteivät jää kyseenalaistamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Jätätte avaamatta oven, kuuntelette mitä heillä on sanottavana vai sanotte kohteliaasti, että ei ole aikaa kuunnella tms.? Meille on nyt pari kertaa tullut oven taakse, vanhassa kodissa ei kertaakaan. Mä olen molemmilla kerroilla avannut oven ja jäänyt kuuntelemaan, vastannut lyhyesti pariin kysymykseen ja ottanut lehden vastaan..eivät ole kauan puhuneet. En ole oikein osannut kieltäytyä kuuntelemasta, kun he yleensä ehtivät aloittaa ennen kuin olen ehtinyt sanoa, etten ehdi kuunnella tms. Seuraavalla kerralla varmaan katson ovisilmästä ja jätän avaamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:noin mäkin teen kuin sinä. Ihmettelen röyhkeitä jotka kehtaavat olla töykeitä ja lasten tai jonkun syyn varjolla sulkea ovi nenän edessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja sama:noin mäkin teen kuin sinä. Ihmettelen röyhkeitä jotka kehtaavat olla töykeitä ja lasten tai jonkun syyn varjolla sulkea ovi nenän edessä.
röyhkeää on se että rampataan soittelemassa ihmisten ovikelloja eikä se että joku ei halua lässyttää kutsumattomien vieraiden kanssa uskonasioita