Mitä teet

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
ku elämä potkii tosissaan päähän, ku et tiä mitä teet, ku ajattelet ettei millään mitään väliä, ku mietit mitä täällä ees kuljeskelet, ku jotain sellasta tapahtuu ettet kykene sitä ees omasa päässä käsitteleen... :/ Millä selviydyt?

Hmm, lopetan yleensä tulevaisuuden ajattelun ja elän ihan sekuntti kerrallaan. Toisekseen nollaan aivoja olemalla netissä ja katsomalla öisin dvd-tä. Nytkin tv:ssä pyörii kyllä isä osaa.

Voi hyytis en osaa vastata tuohon kun itselläni on kaikki hyvin nykyään.Mut hyytis tiedoksi oon hankkinut mesen =) minuun saat yhteyttä jos haluut vaik nyt :hug:

Puhun & puhun & puhun & puhun...puhuminen auttaa. Musta on tarkeeta etta ne tunteet kay lapi,ettei "kiella" tunteitaan. Itke jos itkettaa. Jos on suru,sen suru kestaa aikansa "surra' ja kayda lapi sita edes takas. Elaman vakaumumukseni auttaa myos kestamaan.
Elan paivan kerrallaan.
Me ihmiset ollaan niin erilaisia, joillekkin auttaa lenkkeily,joillekkin laulaminen,soittaminen. Oisko sulla mitaan mista olisit huomannut saavasi "huojennusta?"

Ikuinen optimismini saa minut aina jaksamaan eteenpäin. Olen myös utelias, pakko saada tietää, mitä sitten tapahtuu. Ja asioilla on yleensä tapana järjestyä. Ajattelen usein, että mikä on PAHINTA mikä voisi tapahtua, jos jokin tuntuu vaikealta. Se pahin mahdollisuus on harvoin oikeasti kauhean vakava. Jo tapahtuneiden asioiden kannalta mitään ei voi tehdä, joten parempi vaan hyväksyä tapahtunut.

Puhun ystäville. Niille jotka on tukena no matter what. Ja aina yritän jaksaa eteenpäin, juuri nyt on tapahtunut paljon ikävää ja paljon suurta muutosta, mulla on valtavasti asioita hoidettavana nyt ja hetkittäin on tuntunut siltä etten jaksa, ettei mulla ole mitään järkeä enää edes elää :ashamed:

Mutta asia kerrallaan eteenpäin, pikkuhiljaa hoitaen ja luottaen siihen että aina ne jotenkin järjestyy.

Tässä ollut sellanen fiilis jo useamman päivän..En vaan tiiä miten tästä selvitään. Muksuja ajattelen, kuin ne pärjää. Miehen kanssa riitaa päivittäin asiasta.. Ja liittyen rahaan, ruokaan jne..Ja tohon Suomen sossuun. :headwall: :( Ja rahaakin tulee seuraavaksi vasta 26.päivä.. Sinne on kuiteskin aikaa.. No, olen kyllä miettinyt itsetuhoajatuksiakin, jotenkin sitä vaan sitten ajattelee lapsia. :(

Yhteistyössä