Mitä teet kun olet yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin yön.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin yön.

Vieras
:) Itse olen nyt yksin yön ja ajattelin leffan katsoa boxilta, tein salaattia jota söin isosti VALKOSIPULI kastikkeella. :P Mutta mitä ihmiset tekevät, kun saavat olla yksin? Jos ei lasketa siivousta ja pyykkäystä. Miten nautit omasta ajasta? Nyt tuntuu että oman murun viekku ois mieluisempi kuin yksin olo, no..luonnollisesti. :D

Mistä teitä hellyyden kaipuussa eläviä riittää, tuntuu että kukaan ei osaa olla yksin vaan aina pitää olla joku vieressä jota saisi pomottaa ja alistaa, minä en voi ymmärtää sitä että te ette itse tee mitään ja kun laitatte astiat koneeseen luulette sen riittävän viikonteoksi, olette kyllä pohjimmiltanne luusereita ja huonokäytöksisiä naisia, kunnon mies pitää sanansa ja kaljottelee milloin haluaa eikä suostu naisen sylkykupiksi missään vaiheessa.

Mistä teitä hellyyden kaipuussa eläviä riittää, tuntuu että kukaan ei osaa olla yksin vaan aina pitää olla joku vieressä jota saisi pomottaa ja alistaa, minä en voi ymmärtää sitä että te ette itse tee mitään ja kun laitatte astiat koneeseen luulette sen riittävän viikonteoksi, olette kyllä pohjimmiltanne luusereita ja huonokäytöksisiä naisia, kunnon mies pitää sanansa ja kaljottelee milloin haluaa eikä suostu naisen sylkykupiksi missään vaiheessa.

Luin oikein ajatuksella tuon Sinun kirjoittaman tekstin. En nyt ymmärrä mikä Sinua riipoo. Osaan kyllä elää omaa elämääni, voin hyvällä omallatunnolla kehuskella olevani oikeasti hyvä avovaimo.
En ole luuseri, enkä myöskään huonokäytöksinen, toisin kuin Sinä luulet. Todella surullista huomata miten jonkun hyvä olo saa toisessa noin voimakkaat tunteet, ja kun ne tunteet on noin negatiivisia.
Olet oikeassa, mieheni pitää sanansa ja saa kaljotella milloin tykkää ja miten paljon tykkää, vaan kun onneksi hänellä on muu elämä tärkeämpää kuin kaljottelu.
Sinua taitaa nyppiä nyt paljon muutkin asiat, kuin minun aloitus..joten jos noin paljon nyppii niin mene ja tee jotain muuta, jotain järkevämpää kuin tällainen angstailu täällä palstalla. :D Herrajestas, tee se jo ihan itsesi takia. ;)

Ah että on ihanaa olla lesbo, kun lukee tällaisia kommentteja....