mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riffi-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riffi-78

Vieras
Tiedän, päätös on itse tehtävä mut silti kysyn... Olen raskaana 25 viikolla, olen parisuhteessa nuoremman miehen kanssa. mä en osaa muuta tehdä miehelleni kun kiukutella. Mitään ongelmaa ei ole kun olen kotona yksin mut kun mies tulee töistä hermot kiristyy enkä voi sille mitään... Pelkkä miehen näkeminen saa savun nousemaan päästä... Siis yritänkö lapsen takia vaikka tiedän että olen itse onneton enkä pysty ketään tekemään onnelliseksi kiukuttelulla.... :'(

eiköhän tilanne siitä rauhoitu, kun lapsi syntyy. On todella rankkaa pitää yksin huolta vauvasta. oma jaksaminen on äärirajoilla. on mukavaa kun saa yöllä välillä nukkuakin, kun on toinenkin valvomassa.

mulla on yksi tuttu jolla oli sama tilanne. Ja päättivät erota. Kun vauva syntyi niin isä kävi mummon luona tapaamassa lastaan, tuttuni ei voinut sietää silmissään lapsen isää. Mutta nyt kun lapsi on vuoden vanha tekivät sellaisen päätöksen, että yrittävät kuitenkin. Ajatukset kuulemma selkeni aikalailla yli puolen vuoden erossa olon aikana. Nykyään "hiljaa hyvä tulee" periaatteella etenevät. Asuvat vielä erillään, mutta yrittävät ainakin.