?
..
Vieras
oli ollut aamun naapurin mummulla(ei mitään sukua) auttamassa kotitöissä ym..mummu oli sitten antanut tytölle 50e rahaa työnteosta. mun mielestä tuo on vähän liikaa!? menenkö mummun luo että ei tarvitse antaa noin paljoa vai onko se töykeää..entä jos se ei etes älyä rahan päälle...onhan se toisaalta kiva et anto